lilla91 Skrevet 8. januar 2010 #1 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du et stilikon? Hvem er det? Og hvordan vil du beskrive klesstilen din? Hva slags klær trives du i? Jeg har i det siste funnet ut at jeg liker meg ganske godt i deilige og myke, men feminine og pene klær! Altså ikke joggebukse og hettegenser-mykt, men tykk strømpebukse med flettet mønster og en lang genser, gjerne en strikket lang jakke over, og håret i en flette på siden og mange armbånd på hendene. Altså litt likt som stilen til Mary Kate Olsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. januar 2010 #2 Del Skrevet 8. januar 2010 Har ingen stilikon nei. Kler meg i det eg syns er fint, følger ikkje trender slavisk og bryr meg ikkje om hva som er in. Klesstilen min, tja... Normal? Trives i jeans som er behagelig stramme oppe, men som buler ut nede. T-skjorter, hettegensere, hettejakker, løse topper, etc.. Ikkje særlig begeistra for korte kjoler, kjoler uten stropper (tubekjole?), korte skjørt eller veldig stramme topper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sanna_* Skrevet 9. januar 2010 #3 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har ikke noe stilikon, tror jeg .. men jeg har jo kvinner jeg legger merke, kvinner som har det eksepsjonelle stilmessig. En av norges desidert flotteste og mest elegante kvinner er etter min mening Kari Bremnes. Jeg er en voksen kvinne og kler meg elegant og klassisk. Man ser aldri meg i hettegenser, boblejakke og med bleket hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå