Nuffen Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg VET at det er kaldt. Jeg er så utrolig lei av alt dette maset for tiden om hvor kaldt det er. Er det virkelig nødvendig å fylle opp nyhetssendinger og aviser om denne kulden som har inntatt landet vårt? Vi bor i Norge, det er vinter... - You do the maths... Mulig det er kaldere enn det har vært de siste vinterne, men hva så?!? Noen her som har det på samme måten? Måtte bare få blåst ut litt
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Her er det minus 24 akkurat nå, så kunne jo ha vært verre, men med god fyr i vedovnen samt noe elektrisk så er det i alle fall mer enn bare "godt og varmt" her inne! :-)) Hvor mange grader er det hos deg nå?? :-)
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg VET at det er kaldt. Jeg er så utrolig lei av alt dette maset for tiden om hvor kaldt det er. Er det virkelig nødvendig å fylle opp nyhetssendinger og aviser om denne kulden som har inntatt landet vårt? Vi bor i Norge, det er vinter... - You do the maths... Mulig det er kaldere enn det har vært de siste vinterne, men hva så?!? Noen her som har det på samme måten? Måtte bare få blåst ut litt Jeg har det kaldt, ja. Kan faktisk ikke huske sist det var så kaldt.
Gjesten Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Her er det -20, men fyrer godt i peisen :-) Endret 8. januar 2010 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg VET at det er kaldt. Jeg er så utrolig lei av alt dette maset for tiden om hvor kaldt det er. Er det virkelig nødvendig å fylle opp nyhetssendinger og aviser om denne kulden som har inntatt landet vårt? Vi bor i Norge, det er vinter... - You do the maths... Mulig det er kaldere enn det har vært de siste vinterne, men hva så?!? Noen her som har det på samme måten? Måtte bare få blåst ut litt Enig med deg. Det er generelt alt for mye om været i nyhetene. Om sommeren står det med krigstyper NÅ KOMMER SOLA med bilde av kjempesoler :gjeiper:
sørlandsjente Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Her er det -15 og kraftig vind. ALTFOR ALTFOR kaldt. Må bare tenke på at det snart er sommer.. :rødme: Endret 8. januar 2010 av sørlandsjente
Gjest Cho Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg synes det er greit at været blir kommentert i media, enten det er sol eller kuldegrader de snakker om. Her er det -27 nå, det er litt kjølig merker jeg.
Gjest mil Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Jeg blir omtrent like irritert av 80% av det VG og Dagbladet skriver om. Åh herregud, Mette-Marit har fått ny hatt! Det blir vinter i år også! Det blir salg i januar! "Twilight"-stjerne kaster klærne! Dette produktet syns nordmenn er flauest å kjøpe på apoteket! Husk å kjøpe julegaver, i år også! Lene Alexandra synes MGP-delfinalen var slitsom! Derfor lar jeg stort sett være å lese den typen utpregede tabloider. Aftenposten er langt bedre om man vil lese journalister som klarer å finne ut litt mer enn at det blir kaldt på nesen når de stikker den utfor døra. Det triste er jo at avisene skriver om slike banaliteter fordi det selger.
Miss Puddel Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 jeg synes det er mere slitsomt at halvparten av artiklene på nettavisene er nett-TV. JEg vil LESE avisen, hadde jeg villet se på TV hadde jeg gjort det. ofte sitter vi flere i samme rom da virker det forstyrrende om jeg skal ha på lyd og se på nettTV... Og jo, kulden opptar meg. Kanskje fordi jeg befinner meg i et gammelt hus fra 1850 hvor vi sliter med å holde temperaterene på den rette siden av femten varmegrader...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå