Snop Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Jeg elsker filmer som The Duchess og The Other Boleyn Girl, har dere noen tips til liknende filmer?
Gjesten Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg elsker filmer som The Duchess og The Other Boleyn Girl, har dere noen tips til liknende filmer? Les boken.
Gjest *Mim* Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Filmene om Dronning Elizabeth med Cate Blanchett.
Gjesten Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har lest boken Jeg elsker den. Derfor tør jeg ikke se filmen
Virvel Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Ikke en film, men en serie: The Tudors. Tre sesonger finnes på DVD.
Snop Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg elsker den. Derfor tør jeg ikke se filmen Hehe jeg elsket den også, det var den som fikk meg hekta på slike filmer og bøker. Venter på å få tilsendt flere bøker av Philippa Gregory, og så er visst Legacy av Susan Kay en av de beste skrevet om Elizabeth. Filmen er tusen milliarder ganger dårligere enn boka, jeg følte det bare var en dårlig fast forward gjennom historien. Men det ødela ikke boka for min del i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå