Gå til innhold

sukkerfest, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest sukett
Skrevet

Jeg og noen venner skal på sukkerfest snart. Vi er alle single i flokken, og de andre drar dit fo å finne seg noen. Men jeg drar dit egentlig bare for å feste, ikke for å finne meg noen eller noe forpliktelse. På profilen har jeg tatt vekk bildet frem til jeg skal melde meg på sukkerfesten, fordi jeg ikke vil ha noen brev fra gutter der inne.

Men så leste jeg at man må ha fylt ut hele profilgreia for å kunne bli med på festen, betyr det at absolutt alt må fylles ut? Og er det greit at jeg kun setter opp bildet mens jeg melder meg på festen og tar det bort igjen etter det eller reagerer de sukekr folka da tro?

haha mye spm :P

Også leste jeg at man blir tatt bilder av og sånn pga et fortomatch kort, blir guttene veldig opphengt i å prate med de som de har på kortet eller spiller ikke kortet så stor rolle?

Jeg vil ikke ha noen dinglende rundt meg liksom :P noen som har vært på sukkerfest noen gang og som vil dele erfaringer? :D

Videoannonse
Annonse
Gjest sukett
Skrevet

ps. glemte å si at sukkerfest er i regi av nettstedet Sukker.no for single folk. :D

Skrevet
Jeg og noen venner skal på sukkerfest snart. Vi er alle single i flokken, og de andre drar dit fo å finne seg noen. Men jeg drar dit egentlig bare for å feste, ikke for å finne meg noen eller noe forpliktelse. På profilen har jeg tatt vekk bildet frem til jeg skal melde meg på sukkerfesten, fordi jeg ikke vil ha noen brev fra gutter der inne.

Men så leste jeg at man må ha fylt ut hele profilgreia for å kunne bli med på festen, betyr det at absolutt alt må fylles ut? Og er det greit at jeg kun setter opp bildet mens jeg melder meg på festen og tar det bort igjen etter det eller reagerer de sukekr folka da tro?

haha mye spm :P

Også leste jeg at man blir tatt bilder av og sånn pga et fortomatch kort, blir guttene veldig opphengt i å prate med de som de har på kortet eller spiller ikke kortet så stor rolle?

Jeg vil ikke ha noen dinglende rundt meg liksom :P noen som har vært på sukkerfest noen gang og som vil dele erfaringer? :D

Jeg ville tro at du ville få greie svar på spørsmålene dine hvis du stiller dem på Sukkers eget forum, eller ved å ta direkte kontakt med dem som driver stedet.

Gjest sukett
Skrevet

nei det vil jeg ikke, for om de finner ut at jeg egentlig ikke er der for at noen gutter kan få napp så tviler jeg på at jeg får bli med. De virker veldig oppsatt på det at man skal være tilgjengelig. Man blir jo tvunget til å bli tatt bilde av for å havne på et slikt kort.. Hørte av en venninnne at man må sitte i en sånn hjertestol å bli tatt 25 bilder av også velger sukker ut det de synes er finest..

Synes det blir litt for dumt jeg da men. fotomatchkort er jo bare tull, selvom man har tilnørmet lik score på interesser og tanker og fritidsyssler og gud vet hva de regner på, så betyr jo ikke det at de passer best sammen. Folk klarer da vel selv å finne neon der inne uten at alle skal gå med et fotokart i hånda og jakte på hverandre..

Jeg er med for festen og for å støtte venninnene mine.

Skrevet

Det eneste du trenger å fylle ut er svarene i relasjonsprofilen for at du skal kunne få en match med gutta på festen. Bilde av deg blir tatt når du kommer på festen.

Skrevet
Jeg er med for festen og for å støtte venninnene mine.

Er du ikke interessert i å snakke med menn da? Man trenger ikke være interessert i en seriøs forpliktelse for å være med i Sukker. Det er helt greit om man bare er ute etter en flørt. Men dersom det er slik at du ikke liker menn og egentlig vil holde deg langt unna dem, ser jeg ikke helt vitsen at du er med og "støtter venninnene dine". De klarer seg vel selv, vil jeg tro. ;)

Skrevet

Jo jeg liker menn, men jeg orker bare ikke det jævla maset nå. Jeg har blitt skremt fra å ha noe som helst med en gutt å gjøre jeg nå. Med en gang man er litt hyggelig, så skal de ha nr ditt og de skal mase faen meg høl i hue på deg

Jeg hater å avvise gutter, og jeg skyr enhver situasjon der jeg kansjke må avvise en gutt.

Nei venninnene mine ville så gjerne ha meg med, jeg har allerede avtalt med dem. kan ikke trekke meg nå.

Skrevet
Jo jeg liker menn, men jeg orker bare ikke det jævla maset nå. Jeg har blitt skremt fra å ha noe som helst med en gutt å gjøre jeg nå. Med en gang man er litt hyggelig, så skal de ha nr ditt og de skal mase faen meg høl i hue på deg

Jeg hater å avvise gutter, og jeg skyr enhver situasjon der jeg kansjke må avvise en gutt.

Nei venninnene mine ville så gjerne ha meg med, jeg har allerede avtalt med dem. kan ikke trekke meg nå.

Ok, du får si til guttene der at du er med som støttekontakt og er lesbisk.

Gjest Gjest_Laila_*
Skrevet

Hvorfor skal du dit hvis du ikke er på flørtern? Det er jo det Sukker er til for! Feste kan du da gjøre andre steder. Her kan du feste og flørte. Eller la være å flørte. Og om menn der viser deg interesse. Hva så? Det kan da skje ute på byen eller på andre fester også!

Hvis du synes det er så mye styr med denne sukkerfesten så får du heller la være å melde deg på.

Skrevet

Rent bortsett fra at det er vanskelig å unngå å bli forsøkt sjekket opp når du går på en singelfest, så er det ikke noe problem å gå dit bare for festens skyld. Jeg syntes faktisk det var hakket *mindre* sjekkestress der enn på byen. Men så er jeg mann, da...

Du må fotograferes ved inngangen (de bruker ikke evt. bilde fra profilen), og bildet ditt kommer sikkert til å havne på en god del av kortene. Men hvis du oppdaterer profilen din med virkelig sære egenskaper som ikke henger på greip, vil du få dårlig match med de fleste, og dermed havne på færre fotokort ;)

Men enig med andre her, det er en litt merkelig problemstilling...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags folk er det der? Har inntrykk av det er mest de litt oppe i 35 års aldern som går på sånt bommer jeg da eller?

Skrevet

Jeg har vært på en sukkerfest og ja det var stort sett folk over 35 og rimelig harry og desperat stemning. Jeg stakk ganske fort etter matchkortene kom ut, for da ble hele festen gjort om til VM i desperados.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...