Gå til innhold

mascara..igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest mariamagdalena
Skrevet

Må kjøpe meg en ny mascara i morgen. Ønsker meg en som gir fantastiske vipper, og som ikke minst, sitter hele dagen:) Er det noe som vet om den finnes..Det er så mange å velg blant, men det er også så mange som bare blir til støv utover dagen, og når jeg kommer hjem fra jobben har jeg ingenting igjen...Hvilken mascara ville du anbefale til en uvitende som trenger mascarahjelp..? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stor fan av dior sin diorshow. (Den svarte, ikke iconic).

Gjest Tigress
Skrevet

Eg likar Maybellines Great Lash og Max Factors Masterpiece og Masterpiece Max, samt Lash Queen frå...hmm...er det Helena Rubinstein tru? Men dei to første er favorittar båe to, og dessutan rimelege.

Skrevet

Etter jeg kjøpte Bare Escentuals Flawless Definition Mascara står mine nyinnkjøpte mascaraer fra Clinicue og Kanebo å tørker...

Fås billigst på nettet, men fås også i "butikken". Her fra nettet:

http://cgi.ebay.com/Bare-Escentuals-Flawle...4838be904c#shId

http://www.prettyskin4less.com/Bare-Escent...e-p7155218.html

Mascara er dessverre slik at den som for noen er kjempegod, er dårlig for andre. Min erfaring er altså "prøve og prøve", før man finner den rette som passer akkurat sine vipper. :)

Skrevet

Jeg kastet Flawless Definition rett i søpla. Den kladdet, klumpet og drysset, og det jeg trodde var gummibørste, var sånn hard "kam"-aktig sak. :frustrert:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dior - iconic

den ALLER beste :jepp:

men for all del, alle har hver sin smak, og noen

maskaraer funker bedre på noen øyenvipper osv.

Skrevet
Jeg kastet Flawless Definition rett i søpla. Den kladdet, klumpet og drysset, og det jeg trodde var gummibørste, var sånn hard "kam"-aktig sak. :frustrert:

Og det bekrefter bare det jeg avsluttet svaret over med: "Mascara er dessverre slik at den som for noen er kjempegod, er dårlig for andre. Min erfaring er altså "prøve og prøve", før man finner den rette som passer akkurat sine vipper.".

Det nytter alså sjelden å få andre sine erfaringer, for mascara og hva som er bra er individuelt. :)

Gjest Gjest_janne_*
Skrevet
Og det bekrefter bare det jeg avsluttet svaret over med: "Mascara er dessverre slik at den som for noen er kjempegod, er dårlig for andre. Min erfaring er altså "prøve og prøve", før man finner den rette som passer akkurat sine vipper.".

Det nytter alså sjelden å få andre sine erfaringer, for mascara og hva som er bra er individuelt. :)

Det er sant, men det er noen få mascaraer som veldig mange har som favoritt, og som da altså passer til "de fleste". Feks Diorshow. Jeg har sett den har blitt kåra som best i test år etter år, og den er en stooor favoritt hos mange. Samme med YSL faux cils, Maxfactor masterpiece og diorshow iconic. Så kan jo være lurt å prøve noen av de som har fått mest skryt først, da er det mer sannsynlig at man finner en favoritt :) (av disse har jeg bare prøvd diorshow og er superfornøyd, men skal teste ysl sin neste gang bare for moro skyld;))

Skrevet
Det er sant, men det er noen få mascaraer som veldig mange har som favoritt, og som da altså passer til "de fleste". Feks Diorshow. Jeg har sett den har blitt kåra som best i test år etter år, og den er en stooor favoritt hos mange. Samme med YSL faux cils, Maxfactor masterpiece og diorshow iconic. Så kan jo være lurt å prøve noen av de som har fått mest skryt først, da er det mer sannsynlig at man finner en favoritt :) (av disse har jeg bare prøvd diorshow og er superfornøyd, men skal teste ysl sin neste gang bare for moro skyld;))

Nå har ingen av "storfavorittene" truffet meg noen gang (har testet de du nevner), det kan derfor være likeså greitt å prøve de som ikke "alle" snakker om, samtidig som man er klar over at mascara er veldig individuelt. MEN vet man fra før at man liker "storfavorittene", er det bare å "høre på flertallet". :)

Skrevet
Nå har ingen av "storfavorittene" truffet meg noen gang (har testet de du nevner), det kan derfor være likeså greitt å prøve de som ikke "alle" snakker om, samtidig som man er klar over at mascara er veldig individuelt. MEN vet man fra før at man liker "storfavorittene", er det bare å "høre på flertallet". :)

Hva skjer med alle hermetegna???

Skrevet
Hva skjer med alle hermetegna???

Anførselstegn markerer her forbehold, dvs. betyr ikke alle, storfavoritt osv.

Skrevet

Jeg har prøvd all verdens dyre og billige mascaraer, og jeg ender alltid opp med å gå tilbake til Max factor 2000 kcl...

Fin til dagbruk, drysser ikke, og kan legges i flere lag for å brukes til kveldsmakeup...

Det er så mange som elsker diorshow, noe jeg ikke skjønner bæret av! Den drysser jo som et uvær!

Skrevet
Denne fra Clinique er det beste jeg noensinne har prøvd. Den drysser ikke, den er lett å påføre, gir flotte vipper, og tåler alt. Jeg har gått i kraftig snøvær med den, sovet med den, grini med den, og den sitter som støpt. Det beste av alt, den lar seg enkelt fjerne med lunkent vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...