Gjest Gjest_vårblomsten_* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Er det noen som vet/ har erfaring med bruk av No7 produktene på apoteket? De skal visstnok være fantastiske....har ikke prøvd enda, men kan huske fra gamle dager at de solgte noe merkelig sminke på SparKjøp i Drammen som het No7, da var det bare noe billig tull....
-littleme- Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Til jul fikk jeg No7 produkter (rens, toner og fuktighetskrem). De liker jeg svært godt. Det er de jeg bruker nå. Jeg har ikke penger til og kjøpe alle de dyre produktene som Dermalogica og MD Formulations osv. Men jeg synes No7 produktene er gode (i alle fall de jeg har prøvd). Så jeg anbefaler de...
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 ...... Jeg har ikke penger til og kjøpe alle de dyre produktene som Dermalogica og MD Formulations osv.... Er det så dyrt med Dermalogica og MD Formulations, hvis man handler på nettet? Jeg har f.eks. kjøpt Dermalogica kit hos http://www.jerseybeautycompany.co.uk/category/skin-kits.html til ca. 150,- og MD Formulations kit hos Ebay og betalt mellom kr. 90,- og 300,-. Et kit varer ca. 3 mndr. Har også kjøpt andre gode hudpleieprodukter billig på nettet. Erfaringsmessig er ikke produktene på apotektet "gratis" de heller. Hva koster forresten noen av produktene fra No7?
-littleme- Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Er det så dyrt med Dermalogica og MD Formulations, hvis man handler på nettet? Jeg har f.eks. kjøpt Dermalogica kit hos http://www.jerseybeautycompany.co.uk/category/skin-kits.html til ca. 150,- og MD Formulations kit hos Ebay og betalt mellom kr. 90,- og 300,-. Et kit varer ca. 3 mndr. Har også kjøpt andre gode hudpleieprodukter billig på nettet. Erfaringsmessig er ikke produktene på apotektet "gratis" de heller. Hva koster forresten noen av produktene fra No7? Jeg er kun 15 år, så jeg kan ikke handle på internett. Mamma og pappa er såpass strenge så jeg får heller ikke lov før jeg er 18... Så da må jeg kjøpe produkter på apoteket osv. Jeg synes ikke de produktene er fantastiske men de går bra. Dessuten fikk jeg No7 av mamma i gave så jeg kaster det o ikke, jeg bruker det.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er kun 15 år, så jeg kan ikke handle på internett. Mamma og pappa er såpass strenge så jeg får heller ikke lov før jeg er 18... Så da må jeg kjøpe produkter på apoteket osv. Jeg synes ikke de produktene er fantastiske men de går bra. Dessuten fikk jeg No7 av mamma i gave så jeg kaster det o ikke, jeg bruker det. Når du er kun 15 år, bør du heller ikke bruke MD Formulations. Da du nevnte det merket, tenkte jeg du var eldre og svarte deretter. For de som kan handle på nettet, så er ikke Dermalogica eller andre lignende merker noe særlig dyrere alltid enn det man får kjøpt på Apoteket osv.
-littleme- Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Når du er kun 15 år, bør du heller ikke bruke MD Formulations. Da du nevnte det merket, tenkte jeg du var eldre og svarte deretter. For de som kan handle på nettet, så er ikke Dermalogica eller andre lignende merker noe særlig dyrere alltid enn det man får kjøpt på Apoteket osv. Jeg bare skrev to merker jeg vet er dyre hvis man kjøper dem på parfymerier jeg. Penger er ikke det aller største problemet, hvis jeg hadde hatt lov til og handle over internett. Men på parfymerier blir det litt for mye. Jeg ville nok ha kjøpt Dermalogica eller Décleor hvis jeg kunne handle over internett.Jeg er ikke intresert i MD Fromulations i det hele tatt. Jeg har heldigvis en veldig fin og normal hud, ikke spesielt tørr, kun litt om vinteren. Ellers er huden min veldig fin og grei. :-)
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Er det noen som vet/ har erfaring med bruk av No7 produktene på apoteket? De skal visstnok være fantastiske....har ikke prøvd enda, men kan huske fra gamle dager at de solgte noe merkelig sminke på SparKjøp i Drammen som het No7, da var det bare noe billig tull.... No7 ble solgt på Sparkjøp før. Men nå selges det kun via Alliance og Boots apotekene. Det er altså det samme merket. Jeg synes både hudpleieproduktene og mange av make-up produktene til No7 er bra, særlig med tanke på at de er allergivennlige.Bruker for tiden dag- og nattkrem fra No7 og de er noe av det beste jeg har prøvd til min kresne og litt ømfintlige blandingshud.
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 har skrytt av de her før, men nå skal jeg faktisk ta det tilbake. har brukt den parfymefrie dag og nattkremen i snart halvannet-to år, og jeg var lenge fornøyd fordi den ikke sved på huden eller gav andre reaksjoner. men: jeg har aldri hatt mer ubalansert hud - i tillegg til at jeg har hatt konstante tilstoppede porer,type whiteheads. har for første gangen i mitt liv opplevd oljete hud i t-sonen. har hatt de kjempelenge, og byttet sminkeprodukter om og om igjen i håp om bedring......... de sa på apoteket at den skulle være non-comodegenic(altså ikke mineraloljer), men etter hva jeg ser på innholdsforteglensen så inneholder den jo nettopp det. har kjøpt kaldspresset jojobaolje nå, og skal teste den ut istedet......huden ble finere etter kun en natt, men det kan være dagsformen. kan desverre ikke anbefale hverken avene eller no7 lengre fordi begge merkene inneholder mineraloljer - noe som ikke gjorde noe da jeg hadde ekstremt tørr hud, men som gjør noe nå som jeg har tørr/normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå