Gjest ninni Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 VIL HA et teppe i lilla fra housedoctor.ser det i mange blad,men finner ikke på nett....et stor til å ha under spisestua. Blir veldig glad for tips....evt andre tepper også.
Gjest DeerDarling Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 De har noen her i allefall! De er kjempefine!
Gjest Gjest_ninna_* Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Hei og takk for svar. Var veldig fine de der...vet du om de ligger fint på gulvet? eller om de krøller seg lett? kanskje lurt med skliunderlag?
Gjest DeerDarling Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har de ikke selv så jeg er litt usikker. Har bare sett de på div. interiørblogger og da har de sett veldig fine ut. Så vidt jeg vet så er det i plast så det kan kanskje være lurt med underlag:)
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Prøv i nettbutikken Nettpynt. Tove som driver den har hatt disse teppene inne. Jeg kjøpte mitt fra en dansk nettbutikk som skulle legges ned, så jeg fikk det til halv pris. Er superfornøyd med teppet
Gjest ninni Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Takker for svar. Har sett på nettpynt....fine tepper,men det i lilla var for lite...i den str jeg vil ha var der bare sort og rosa...så jeg får lete videre...:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå