Gå til innhold

hva er det med gifte menn ...

Gjest Gjest_carla_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Per, 52
Er enig med Hilde og Cata, jeg vil IKKE ha noen som er opptatt fra før.

Si ikke det. mange kvinner sier ja selv om jeg er gift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fattigmanns trøst? (eller høyt henger de og sure er de)

Tror du jeg blir mye imponert av kvinner som legger seg etter gifte menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det. mange kvinner sier ja selv om jeg er gift :)

Ja, da kan visst ikke miraklenes tid være forbi allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_isi_*

Fordi de (fremdeles/ nylig/ ferskt) er verifisert som tiltrekkende av (minst) en annen dame.

Selv stoler jeg så mye på min gode smak at jeg legger stolthet i å finne gull blant gråstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi de (fremdeles/ nylig/ ferskt) er verifisert som tiltrekkende av (minst) en annen dame.

Selv stoler jeg så mye på min gode smak at jeg legger stolthet i å finne gull blant gråstein.

Ja, det er jo jævla smart å basere seg på andres dårlige smak og vett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_isi_*
Ja, det er jo jævla smart å basere seg på andres dårlige smak og vett!

Enig. For ikke å snakke om alt de ikke vet om hvordan det er å være i forhold med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_carla_*

hvordan går det an å bli så indignert over andre følelser - de er jo bare et psykologisk faktum? jeg er helt enig med steinar og cuckold at det ikke burde være sånn .. men vi må jo kunne skille mellom"er" og "bør"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det an å bli så indignert over andre følelser - de er jo bare et psykologisk faktum? jeg er helt enig med steinar og cuckold at det ikke burde være sånn .. men vi må jo kunne skille mellom"er" og "bør"

Det er ikke mulig å bruke sunn fornuft altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan kan fornuften bestemme hva vi føler?

Uavhengig av hva du føler, så er det allikevel mulig å bruke sunn fornuft. Er det ikke fornuftig så er det bedre å finne på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_carla_*
Uavhengig av hva du føler, så er det allikevel mulig å bruke sunn fornuft. Er det ikke fornuftig så er det bedre å finne på noe annet.

jeg har jo sagt hva fornuften min sier - den er helt på linje med din ..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

"Hjertet har sin egen forstand som fornuften ikke kjenner". Blaise Pascal.

Reflekter over dette du, Steinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo sagt hva fornuften min sier - den er helt på linje med din ..:)

Når det gjelder kjærlighet skal man følge følelser, ikke fornuft. Jeg har prøvd å være fornuftig, det skal seg bare. Man blir ikke lykkelig av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen egentlig gode svar .. det er ikke spørsmål om hva jeg burde like, men om hvorfor jeg liker det jeg gjør .. og de fleste av venninnene mine ser det på samme måte. hva er galt med oss?

Barnehagementalitet kanskje? Hvor et barn som ikke er interessert i en leke før et annet barn begynner å leke med det. Noe man skulle tro man vokste fra, leeenge før man ble myndig.

Men jeg kan vel ikke forvente at alle har like god moral som en selv :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når det gjelder kjærlighet skal man følge følelser, ikke fornuft. Jeg har prøvd å være fornuftig, det skal seg bare. Man blir ikke lykkelig av det.

Det er en del forskjell på kjærlighet og det å surre seg borti gifte og opptatte mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_carla_*

jeg skjønner at vi bør tøyle følelsene våre av moralske grunner. men spørsmålet mitt var: hvorfor føler vi sånn som vi faktisk gjør?l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del forskjell på kjærlighet og det å surre seg borti gifte og opptatte mannfolk.

De som er oppatt nå er ledige om noen år. Selv om man har giftet seg en gang man var ung og dum betyr ikke det at man ikke kan elske andre resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner at vi bør tøyle følelsene våre av moralske grunner. men spørsmålet mitt var: hvorfor føler vi sånn som vi faktisk gjør?l

Ikke bare av moralske grunner. Også av egoistiske grunner.

En grunn kan jo være at du ikke vil ha noe forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...