Gjest Gjest_carla_* Skrevet 8. januar 2010 #1 Del Skrevet 8. januar 2010 som gjør at vi single heller vil ha dem enn de som er ledige? Håpløst egentlig, men hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. januar 2010 #2 Del Skrevet 8. januar 2010 Snakk for deg selv. Jeg synes gifte menn er helt uinteressante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. januar 2010 #3 Del Skrevet 8. januar 2010 Enig med Hilde KS. Gifte menn er "ubrukelige" i singeløyemed, uansett hvor kjekke de ellers måtte være. "Av-bryteren" trer i kraft så snart jeg hører at noen er gift og/eller ser gifteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 #4 Del Skrevet 8. januar 2010 Snakk for deg selv. Jeg synes gifte menn er helt uinteressante. Enig med Hilde KS. Gifte menn er "ubrukelige" i singeløyemed, uansett hvor kjekke de ellers måtte være. "Av-bryteren" trer i kraft så snart jeg hører at noen er gift og/eller ser gifteringen. Trampeklapp!!! :-)) -Riktig God Helg, forresten! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 8. januar 2010 #5 Del Skrevet 8. januar 2010 Er enig med Hilde og Cata, jeg vil IKKE ha noen som er opptatt fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ENALI Skrevet 8. januar 2010 #6 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jag tror att det handlar om kvinnor som är intresserade av gifta män att de har så pass dålig självkänsla att de ser det som en utmaning att få en gift man, då får hon på något vis bekräftat att hon "duger" Jag tror att det handlar många gånger om att man vill få uppmärksamhet/ bekräftelse på att man duger. Tänk att liksom stjäla en annan kvinnans man, han väljer liksom dig utöver sin fru! Personligen skulle jag aldrig sjunka så lågt att vilja ha någon annans man. Jag tycker att jag är värd något bättre, och inte en man som jag måste dela med en annan kvinna. De män som är gifta och är otrogna är fega svin och de kvinnor som väljer att vara otrogna med såna män måste hata sig själv och inte ha någon självrespekt. (Min personliga åsikt) Endret 8. januar 2010 av ENALI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 8. januar 2010 #7 Del Skrevet 8. januar 2010 som gjør at vi single heller vil ha dem enn de som er ledige? Håpløst egentlig, men hvorfor er det sånn? Det er samme psykologiske mekanismen vi ser hos små barn som plutselig får veldig lyst til å leke med en leke idet et av de andre barna har begynt å leke med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carla_* Skrevet 8. januar 2010 #8 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er samme psykologiske mekanismen vi ser hos små barn som plutselig får veldig lyst til å leke med en leke idet et av de andre barna har begynt å leke med den. enig med dere i at det er teit på alle måter og ikke burde være sånn, men likevel ... jeg føler at de som er single og alltid har vært det er som de morellene som er igjen på torget etter at dagen er slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #9 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ikke ha en gift mann! Og for å snu på det, hva pokker er det med de - altså ikke alle men nok av de, gifte mennene som legger an på single på tross av at de er i et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carla_* Skrevet 8. januar 2010 #10 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg mener ikke de patetiske som legger an på jenter men de som ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #11 Del Skrevet 8. januar 2010 enig med dere i at det er teit på alle måter og ikke burde være sånn, men likevel ... jeg føler at de som er single og alltid har vært det er som de morellene som er igjen på torget etter at dagen er slutt Det har neppe med kvaliteten å gjøre, men mer med at du og andre damer som måtte tenke slik som deg er svake, uten kontakt med eget følelsesliv, vet ikke hva dere egentlig ser etter hos en mann, og kan ikke ta beslutninger på egen hånd. En gift mann har i dine øyne allerede fått en forhåndsgodkjenning fra en annen kvinne, derfor slipper du beleilig nok å ta det vanskelige valget selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 8. januar 2010 #12 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det med kvinner som syntes gifte/opptatte menn er mer tiltrekkende enn single? Menn som allerede er i et forhold er turn-off. Ikke faen om jeg synker så lavt som å gå etter opptatte menn med viten og vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltinnen Skrevet 8. januar 2010 #13 Del Skrevet 8. januar 2010 Mennesket vil ha alt det ikke kan få. Sånn er det med mye i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #14 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg vil ha friske moreller, ikke de råtne på bunnen. Likevel, leter man så finner man noen friske og fine selv om man er sent ute også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carla_* Skrevet 8. januar 2010 #15 Del Skrevet 8. januar 2010 ingen egentlig gode svar .. det er ikke spørsmål om hva jeg burde like, men om hvorfor jeg liker det jeg gjør .. og de fleste av venninnene mine ser det på samme måte. hva er galt med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 8. januar 2010 #16 Del Skrevet 8. januar 2010 enig med dere i at det er teit på alle måter og ikke burde være sånn, men likevel ... jeg føler at de som er single og alltid har vært det er som de morellene som er igjen på torget etter at dagen er slutt Men dette gjelder jo ikke bare single som alltid har vært det, fenomenet er velkjent, og selv de mest populære gutta vil ofte merke at de er enda mer populære når de er i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #17 Del Skrevet 8. januar 2010 ingen egentlig gode svar .. det er ikke spørsmål om hva jeg burde like, men om hvorfor jeg liker det jeg gjør .. og de fleste av venninnene mine ser det på samme måte. hva er galt med oss? Den morell-analogien er helt off topic, i overkant arrogant og avgjort stupid. Det er altså ikke slik at de beste mannfolka allerede er opptatt, selv om mange later til å tro nettopp det. Det er *mange* grunner til at folk er single: kresenhet, at de liker seg godt alene, har andre fokus, jobb etc. Men du ser ut plukke ut kun én mulig forklaring: de er ikke etterspurt. Latterlig. Ved å gjøre det viser du bare at du har null psykologisk innsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carla_* Skrevet 8. januar 2010 #18 Del Skrevet 8. januar 2010 Den morell-analogien er helt off topic, i overkant arrogant og avgjort stupid. Det er altså ikke slik at de beste mannfolka allerede er opptatt, selv om mange later til å tro nettopp det. Det er *mange* grunner til at folk er single: kresenhet, at de liker seg godt alene, har andre fokus, jobb etc. Men du ser ut plukke ut kun én mulig forklaring: de er ikke etterspurt. Latterlig. Ved å gjøre det viser du bare at du har null psykologisk innsikt. det handler som sagt ikke om hva jeg burde føle men om hva jeg faktsik føler (følelser kan vel ikke være arrogante eller stupide?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 8. januar 2010 #19 Del Skrevet 8. januar 2010 det handler som sagt ikke om hva jeg burde føle men om hva jeg faktsik føler (følelser kan vel ikke være arrogante eller stupide?) Men du er vel klar over at det bare er en liten del av single menn som er evig single? De aller fleste menn og kvinner er jo single i kortere eller lengre perioder mellom forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #20 Del Skrevet 8. januar 2010 ingen egentlig gode svar .. det er ikke spørsmål om hva jeg burde like, men om hvorfor jeg liker det jeg gjør .. og de fleste av venninnene mine ser det på samme måte. hva er galt med oss? Hjernene deres har kortsluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå