-littleme- Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant inneholder mineralolje og enda litt til. Hele kremen er basert på mineraloljer faktisk. Men jeg fikk nå to kremer til jul (30 ml begge to, en i krukke og en i tube) og i tillegg fikk jeg en leppepomade i denne serien. Jeg får ikke byttet det (trust me, jeg har prøvd - flere ganger og flere steder). Så da lurer jeg på om jeg nå på vinteren kan bruke den som kuldekrem og vaske den av når jeg kommer inn igjen? Huden min er normal (ingen store, åpne porer og lite med svarte prikker, kun en og annen kvise innimellom - jeg er tenåring så det er jo ikke unormalt med noen kviser heller). Kan jeg bruke den til og "stenge" kulden ute og fukten inne? Og vaske den av når jeg kommer inn igjen...
Lilandry Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Jeg ville ikke brukt den som en kuldekrem, nettopp fordi den innholder så mye crap. Jeg grøsser alltid ved tanken å smøre seg med denne i hele ansiktet, men ellers funker jo den greitt på andre måter. Men, det er jo min mening!
Betina Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Ser at lilandry ikke anbefaler dette, men for eg er det faktisk det eneste som fungerer i kulden. Jeg får kuldeeksem, og masse tørr hud når det er så kaldt ute (ellers på året har jeg null problemer med huden) Jeg har prøvd ALT av dyre kremer etc etc. Så ble jeg så irritert i fjor at jeg bare kleiste denne kremen i fjeste, siden ingenting funket. Men det gjorde faktisk den. Også er den suuuper til å masere på tørre, sprukne hender!
Perledrøm Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Hmm, jeg tror du vil slite litt med å få vekk all mineraloljen etterpå. Men prøv deg fram!
Lilandry Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Ser at lilandry ikke anbefaler dette, men for eg er det faktisk det eneste som fungerer i kulden. Jeg får kuldeeksem, og masse tørr hud når det er så kaldt ute (ellers på året har jeg null problemer med huden) Jeg har prøvd ALT av dyre kremer etc etc. Så ble jeg så irritert i fjor at jeg bare kleiste denne kremen i fjeste, siden ingenting funket. Men det gjorde faktisk den. Også er den suuuper til å masere på tørre, sprukne hender! Det er jo veldig bra at den funker for deg! Jeg sliter med fet hud, så nettopp derfor er jeg litt skeptisk til å smøre den i ansiktet, altså her snakket jeg bare om meg selv! Det som ikke funker for den ene, funker supert til noen andre. Slik vil det alltid være. I denne kulden (her er det -32 idag) blir en desperat uansett!
Betina Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Det er jo veldig bra at den funker for deg! Jeg sliter med fet hud, så nettopp derfor er jeg litt skeptisk til å smøre den i ansiktet, altså her snakket jeg bare om meg selv! Det som ikke funker for den ene, funker supert til noen andre. Slik vil det alltid være. I denne kulden (her er det -32 idag) blir en desperat uansett! Ja hvis du har fet hud så ville ikke jeg heller gjort det, så den forstår jeg veldig godt! Å herregud -32! Da hadde jeg nektet å gå ut..
-littleme- Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg tror nok at jeg skal bruke denne, i alle fall prøve. Hvis jeg ikke liker den så får vi se hva jeg gjør med den. Men det er fint og høre at noen av dere liker den da! Jeg har normal/lett blandingshud. Jeg må ta buss til skolen fordi jeg bor litt utpå landet. Så jeg må regne med å være ute en stund hver dag... Da er det fint med en god kuldekrem. På onsdag måtte jeg stå og vente på bussen i 45 minutter/3 kvarter, du kan tro jeg var kald. Og da bussen ikke kom etter det så gikk jeg hjem igjen. Kom meg ikke på skolen den dagen. Dagen etter ble jeg liggende hjemme med feber, tett nese og vond hals... I dag er ca -30 her... Endret 8. januar 2010 av -littleme-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå