Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Betina
Skrevet

Er det noen som har handlet derfra? Hvor lang tid tar det før man får varene? Nå er det litt over 1 månde siden jeg bestilte derfra og har ikke fått varene mine enda. Begynner å bli litt lei av å vente. Har sendt de en mail men har ikke fått noe svar. Er det normalt at det tar så lang tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt, men nå har vi hatt jula i mellomtida. I tillegg kan de bli liggende en god stund i tollen hvis du bestilte for over 200kr.

Men Strawberrynet sender varene sine med sporing. Har du sjekket hvor pakken befinner seg?

Skrevet

Jeg har bestilt der over 50 ganger og har alltid fått det jeg har bestilt og opplevd god service.. Jeg bruker få de etter 4-5 dager..

For første gang har jeg nå opplevd å ikke få varene, jeg bestilte 1.des, og noe annet 2. des... Den ene pakken kom for et par dager siden men den andre har jeg ikke sett noe til.. Jeg var litt dum for jeg haket av på at den skulle sendes uregistrert (for da kan samboer hente liksom).. så jeg kan ikke spore den..

De bruker å være raske på å svare på mail.. Du må bare gi de mailadressen du bestiller med eller ref.nummer du fikk da du bestilte..

Som sagt er jeg kjempefornøyd med de.. Billig og bra ..sparer mye.. Men jeg tror det er posten som har rotet bort min pakke rett og slett...

Gjest Betina
Skrevet
Ikke normalt, men nå har vi hatt jula i mellomtida. I tillegg kan de bli liggende en god stund i tollen hvis du bestilte for over 200kr.

Men Strawberrynet sender varene sine med sporing. Har du sjekket hvor pakken befinner seg?

Nei det har jeg ikke. Åssen kan jeg få vite hvir pakken befinner seg?

Gjest Vampen
Skrevet

Sjekk mailen du fikk når du bestilte, der står det et bestillingsnummer. Kopier det, går til forsiden til Strawberrynet, og legg det inn i den ruten som heter sendingssatus. Når pakken er sendt får man da opp et nummer man kan bruke for å spore pakken. Siden det er så lenge siden du bestilte, kopier det nummeret, og prøv å spore det på sidene til posten.no. Om pakken har kommet til Norge finner du den der.

Gjest Invicta
Skrevet

Logg deg inn på strawberrynet, der skal du finne ordren din, og der skal være sporingsnummer. Evt. så skal du jo ha fått mail med ordrenummer, dette kan du søke på fra førstesiden på strawberrynet, og derfra finner du sporingen.

Jeg bestilte for øvrig to pakker i desember. Fikk begge to før jul. Bestilte en ny pakke for bare 6 dager siden, den kom i går. Jeg har bestilt et par ganger før også, har aldri tatt mer enn 2 uker. :)

Gjest Gjest_T.k_*
Skrevet

Hva koster frakten på strawberry.net?

Noen som vet?

Skrevet
Hva koster frakten på strawberry.net?

Noen som vet?

Gratis

Gjest betina
Skrevet
Logg deg inn på strawberrynet, der skal du finne ordren din, og der skal være sporingsnummer. Evt. så skal du jo ha fått mail med ordrenummer, dette kan du søke på fra førstesiden på strawberrynet, og derfra finner du sporingen.

Jeg bestilte for øvrig to pakker i desember. Fikk begge to før jul. Bestilte en ny pakke for bare 6 dager siden, den kom i går. Jeg har bestilt et par ganger før også, har aldri tatt mer enn 2 uker. :)

Jøss det gikk fort. Har ventet i over 1 månde. Er ganske lei av å vente hehe :)

Skrevet

De sier selv at 14 virkedager bør være maks for levering til de fleste steder, og har ikke pakken dukket opp innen den tid må du kontakte kundeservice. De kan foreta en grundig sporing av pakken (ikke det samme som nettsporingen du selv gjør), og hvis den er kommet bort sender de deg enten ny vare, eller du får pengene igjen. Jeg har handlet MYE på Strawberrynet og kun opplevd noe slikt én gang. Da var de også veldig raske til å ordne opp. :) Som regel får jeg det har bestilt i løpet av en uke. (Holder meg alltid under 200-kronersgrensen slik at det ikke blir forsinkelser i tollen...)

Gjest Betina
Skrevet

Hvilken mail adresse må jeg skrive til da?

Skrevet

Har sendt de 2 mailer nå men jeg får ikke noe svar! Begynner å bli litt frustrert her

Skrevet

Jeg har fått svar i løpet av et døgn de gangene jeg har kontaktet dem, men husk at det er en viss tidsforskjell mellom Norge og Hong Kong, da. :)

Skrevet
Jeg har fått svar i løpet av et døgn de gangene jeg har kontaktet dem, men husk at det er en viss tidsforskjell mellom Norge og Hong Kong, da. :)

Ja vet det men sendte de en mail på fredag. Hadde trodd de hadde svart nå

Skrevet (endret)

Og du brukte riktig adresse? Det er den som begynner med"orders". Husk å oppgi ordrenummeret ditt. (Og du må selvsagt skrive på engelsk...)

Endret av Virvel
Skrevet

Jeg har fått svar nå. Nå er jeg ikke så god i engelsk men jeg forsto det slik at hvis pakken var blitt borte eller skadet så var ikke det de sitt problem og det var ikke noe de kunne gjøre. Får jeg ikke pakken min kan jeg da kreve pengene tilbake? Har tross alt brukt nesten 600kr på dette!

Skrevet
Jeg har fått svar nå. Nå er jeg ikke så god i engelsk men jeg forsto det slik at hvis pakken var blitt borte eller skadet så var ikke det de sitt problem og det var ikke noe de kunne gjøre. Får jeg ikke pakken min kan jeg da kreve pengene tilbake? Har tross alt brukt nesten 600kr på dette!

Men har du ikke sporet den enda?

Jeg bestilte forresten noe fra ebay (USA) for en måned siden og fikk det i dag. Det er også en normalt kjapp selger, men pga julen tok det lang, lang tid til tross for at selgeren postet det samme dagen jeg betalte. Så ikke fortvil helt enda!

Det tok forresten ganske lang tid en gang jeg bestilte parfyme fra Strawberrynet. Parfyme tar visst ekstra lang tid. Er det det du har bestilt også gjerne?

Skrevet
Men har du ikke sporet den enda?

Jeg bestilte forresten noe fra ebay (USA) for en måned siden og fikk det i dag. Det er også en normalt kjapp selger, men pga julen tok det lang, lang tid til tross for at selgeren postet det samme dagen jeg betalte. Så ikke fortvil helt enda!

Det tok forresten ganske lang tid en gang jeg bestilte parfyme fra Strawberrynet. Parfyme tar visst ekstra lang tid. Er det det du har bestilt også gjerne?

Får ikke sporet den. har ikke det sporings nr.

Jeg har ikke gitt opp enda. Håper fortsatt på at den skal komme snart. Jeg har kun bestilt sminke :)

Skrevet (endret)

Du fikk vel en bekreftelsesmail da du bestilte? Der står ordrenummeret. Du må oppgi det når du kontakter kundeservice, ellers kan de selvsagt ikke hjelpe deg. Hva slags forsendelsesalternativ valgte du? Det er gratis uansett, men du får valget mellom rekommandert sending (anbefales på det sterkeste, selv om du da må på posten og legitimere deg for å få hentet pakken) hvor også SN kan spore pakken for deg hvis den skulle bli borte; eller uregistrert, hvor det da også opplyses om at de ikke tar på seg ansvar for tap av pakker.

Edit: Ahhh, jeg ser du skriver 600 kroner... Den er stoppet i tollen, nesten garantert. Du må betale 25 % moms for varer som koster over 200 kroner, samt et fortollingsgebyr på rundt 100 kroner. Og det pleier å ta laaaang tid når ting må innom tollen.

Endret av Virvel
Gjest Invicta
Skrevet
Edit: Ahhh, jeg ser du skriver 600 kroner... Den er stoppet i tollen, nesten garantert. Du må betale 25 % moms for varer som koster over 200 kroner, samt et fortollingsgebyr på rundt 100 kroner. Og det pleier å ta laaaang tid når ting må innom tollen.

Er du sikker på det tar så lang tid? Kommer det an på hvor mye over 200 kr det er snakk om?

Jeg bestilte for 250 kr og da tok det i underkant av to uker å få pakken. Kostet meg rundt 150 i toll og mva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...