Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er en smule uerfaren med netthandel, å skal nå bestille og betale en mascara på cheapsmells.com. Får opp en rute med at jeg skal fylle inn promotional code, hvilket nummer på bank kortet er det?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Det er rabattkode som kan skrives inn, hvis man har. Anbefaler å gå inn via denne siden - mener det er 5% rabatt: http://www.shopcodes.co.uk/promotion/shops/cheapsmells.php Da blir rabattkoden lagt inn automatisk - også for senere.
Gjest Niema Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Den ruta skal du ikke skrive noe i med mindre du har en rabattkode
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Ok takk. Men kommer pakken i oppkrav da? Jeg trodde at jeg skulle fylle inn noen tall noen plasser slik at det blir trekt en sum fra bankkortet?
Gjest Niema Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Det er bare å handle det du skal å gå videre i betalingsprosessen så kommer det på en av de siste sidene
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Ok, forstår....men dumme meg finner ikke den rabatt koden, så da kommer jeg meg ikke videre.....amatør som jeg er.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Ok, forstår....men dumme meg finner ikke den rabatt koden, så da kommer jeg meg ikke videre.....amatør som jeg er. Du trenger ikke rabattkoden, for å bestille. Hvis du vil ha 5% rabatt, kan du gå inn via siden linket til over. Oversetter (med google oversetter) det som står på den siden: 1.For det første er ingen kode som kreves for å huske! 2.Besøk CheapSmells.com via tilknyttede koblinger i denne kupongen, slik at du er bekreftet som en ShopCodes.co.uk henvist besøkende. 3.Kjøp din parfyme, hudpleie, hår og kropp produkter på www.cheapsmells.com. Ingen Minimumsforbruket nødvendig. Offer pågår. 4.CheapSmells vil innse at du har besøkt fra Shop Codes og i "Ditt Basket vil du motta en 5%" Offer Discount ". Gjentar linken til siden: http://www.shopcodes.co.uk/promotion/shops/cheapsmells.php Går man inn via den siden, skal rabatten vises etter man har gått inn på "Checkout".
Gjest Niema Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Ok, forstår....men dumme meg finner ikke den rabatt koden, så da kommer jeg meg ikke videre.....amatør som jeg er. Du MÅ ike fylle inn noen rabattkode, det er bare å hoppe over og gå videre.
daime Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 (endret) Bra Endret 10. januar 2010 av daime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå