Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #21 Del Skrevet 8. januar 2010 Steinar40. Patetisk å svare "Det er privat." i denne tråden. Hvis det er privat, hvorfor svarer du? Eller vil du at alle skal være såå nysgjerrige og grave etter hva du liker? Jeg ville påpeke at det faktisk er visse ting som egentlig er privat! Noen som forstår hva ordet privat betyr lenger? Den eneste som får vite om mine "turn-on" er dama. Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 #22 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er en mengde ting som kan virke tiltrekkende, og ennå flere kombinasjoner av forskjellige ting.... ....til og med noe som bare pirrer nysgjerrigheten litt! :-)) Men en varm og god personlighet er en veldig god start for noe mer... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #23 Del Skrevet 8. januar 2010 En kjekk og selvsikker mann som viser i oppførsel og utstråling at jeg er den eneste jenta i hans øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #24 Del Skrevet 8. januar 2010 En kjekk og selvsikker mann som viser i oppførsel og utstråling at jeg er den eneste jenta i hans øyne Klisjé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #25 Del Skrevet 8. januar 2010 En kjekk og selvsikker mann som viser i oppførsel og utstråling at jeg er den eneste jenta i hans øyne Finnes han utenfor fantasi-verdenen? Tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. januar 2010 #26 Del Skrevet 8. januar 2010 Finnes han utenfor fantasi-verdenen? Tvilsomt. Selvfølgelig finnes det kjekke og selvsikre menn, som er stolte over dama si, De 2 kjæresten jeg har hatt hittil har vært sånne menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. januar 2010 #27 Del Skrevet 8. januar 2010 Selvfølgelig finnes det kjekke og selvsikre menn, som er stolte over dama si, De 2 kjæresten jeg har hatt hittil har vært sånne menn Har ikke lyst til å regne på din parade, men de var så stolte over dama si at det ikke varte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. januar 2010 #28 Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke lyst til å regne på din parade, men de var så stolte over dama si at det ikke varte? Idiotisk svar steinar, når du ikke vet grunnen til at forholdene tok slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. januar 2010 #29 Del Skrevet 10. januar 2010 Tråden er ryddet for utenomsnakk og ufine kommentarer. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pace Skrevet 10. januar 2010 #30 Del Skrevet 10. januar 2010 Angelic utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. januar 2010 #31 Del Skrevet 11. januar 2010 Tror ikke denne tråden handler om du liker en tannbørste i rompa mens hun danser hulahula i overdelen til ei fotballdrakt og spyler deg med frostvæske, Steinar. Det er privat... Snarere om du er en som liker smil, latter, eller kanskje pupper. Auau, det mentale bildet kommer ikke til å forsvinne fort Ellers.... Høyde Brede skuldre Snille øyne Mørk stemme Og selfølgelig en god personlig bra personlighet, ellers funker det ikke. Som regel er det jo en hel pakke som gjør at en finner en person tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. januar 2010 #32 Del Skrevet 11. januar 2010 Auau, det mentale bildet kommer ikke til å forsvinne fort Det bildet blir i hvert fall aldri aktuelt, hvis det er noen trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. januar 2010 #33 Del Skrevet 11. januar 2010 Er du aldri på jobb, Steinar, eller jobber du turnus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ovnsrør Skrevet 11. januar 2010 #34 Del Skrevet 11. januar 2010 - Leken personlighet - Søtt smil - Bra rumpe - Fine pupper (størrelse har ingen betydning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. januar 2010 #35 Del Skrevet 11. januar 2010 Er du aldri på jobb, Steinar, eller jobber du turnus? Jeg er på jobb, men jeg er så jævla flink og effektiv vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. januar 2010 #36 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er på jobb, men jeg er så jævla flink og effektiv vettu hehe Jeg er jammen glad du ikke jobber samme sted som meg. Der må vi nemlig utføre oppgaver for arbeidsgiver den tiden vi er betalt for å være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. januar 2010 #37 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er jammen glad du ikke jobber samme sted som meg. Der må vi nemlig utføre oppgaver for arbeidsgiver den tiden vi er betalt for å være der. Som sagt, noen er betydelig mer effektive enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. januar 2010 #38 Del Skrevet 11. januar 2010 Som sagt, noen er betydelig mer effektive enn andre. Men det finnes garantert andre arbeidsoppgaver du kunne ha grepet fatt i, i stedet for å bruke av arbeidsgivers penger til å sitte og kverulere på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lei Skrevet 11. januar 2010 #39 Del Skrevet 11. januar 2010 Er du aldri på jobb, Steinar, eller jobber du turnus? Jeg er på jobb, men jeg er så jævla flink og effektiv vettu hehe Jeg er jammen glad du ikke jobber samme sted som meg. Der må vi nemlig utføre oppgaver for arbeidsgiver den tiden vi er betalt for å være der. Som sagt, noen er betydelig mer effektive enn andre. Greit. Men hva har alt dette tullete med temaet på tråden å gjøre. Fryktelig irriterende å lese en tråd å ha lyst til å svare, men så ser man at tråden er blitt gjort til nok et personangrep, og er så laaaangt fra hva temaet opprinnelig var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. januar 2010 #40 Del Skrevet 11. januar 2010 Greit. Men hva har alt dette tullete med temaet på tråden å gjøre. Fryktelig irriterende å lese en tråd å ha lyst til å svare, men så ser man at tråden er blitt gjort til nok et personangrep, og er så laaaangt fra hva temaet opprinnelig var. Ja og unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå