Fakse Skrevet 26. april 2002 #1 Skrevet 26. april 2002 Jeg driver og lurer litt på hvilke farger vi skal velge til bryllupet vårt, da tenker jeg på både bukett, bordkort, duk og annen pynt. Saken er nemlig den at vi gifter oss i bunad, så da må vi ha noen farger som ikke skjærer med dette. Rosa er altså ikke aktuelt Lokalet vi skal ha middagen i er malt i lysegrønnt med grønne lister. Vil gjerne ha gode forslag fra dere. Her er en link tilbunadene vi skal ha på oss: Min: http://www.husfliden.no/felles/visbunad.asp?ID=94 Hans: http://www.husfliden.no/felles/visbunad.asp?ID=77 12
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #2 Skrevet 26. april 2002 Brudebukett med ville sommerblomstrer er alltid fint til bunader, synes jeg. Forslag fra meg ellers er blomstrer i den rødfargen du har på vesten (som også går igjen i hans halstørkle?), ta med noe grønt som går til lokalet og hvitt som alltid er fint i blomsterbuketter. Hadde jeg skulle gifte meg i bunad hadde jeg valgt en enkel bukett. Ikke så fantasifullt akkurat, men..
Fakse Skrevet 26. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2002 Glemte å si at vi gifter oss i slutten av september. Jeg har også tenkt at sommerblomster ville vært fint, men vil tippe at tilgangen er ganske laber...12
viwi Skrevet 26. april 2002 #4 Skrevet 26. april 2002 Dokker kan jo ha blomster i de fargan som e i sjalet til bunaden din. Der e vel både grønt,rødt,hvitt. Det e jo fine farga.. Har forresten samme bunad som du og trur det kunne vært fint med de fargan..12
Fakse Skrevet 26. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2002 Er ikke sjal til denne bunaden, men det er kanskje skjerfet du mener? Jeg har nemlig ikke skjerfet men den halsesløfa som er avbildet ved siden av.12
julibrud Skrevet 26. april 2002 #6 Skrevet 26. april 2002 Skulle jeg ha giftet meg i bunad ville jeg hatt en helt enkel bukett i en av fargene i bunaden. F.eks. rødt passer til bunaden, grønt lokale og årstiden. Det er mye fint av høstblomster i rødt. Synes høsten er en veldig fin tid å bruke bunad på! Jeg ville tatt med meg bilde av bunaden til blomsterbutikken, de ser ofte hva som passer deg, antrekket og blomsterutvalget. Lykke til! Hilsen Julibrud som blir lykkelig gift 13. juli 2002
Flo* Skrevet 26. april 2002 #7 Skrevet 26. april 2002 Ka slags farga har dokker på vestan? Va i et høstbryllup før nån år sia og da hadde bruden en bukett med rognebær og masse fine høstfarga. Dem hadde også pynta lokalan mæ høstfarga.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2002 #8 Skrevet 26. april 2002 Hei! Jeg ville valgt hvite duker i bunnen og så plukket farger fra begges bunader i papir, dekorasjoner og bukett. Vi skal også gifte oss i bunad, og jeg kommer til å gjöre noe i den stilen. Har bare ikke kommet like langt som deg i planleggingen! Vesten på bunaden din hadde en vakker farge. Jeg ville valgt en enkel (bare rund) bukett med roser i samme farge (om det går) eller en som passer i tonen. Hvitt eller en varm hvit tone tror jeg også blir fint. Så kan du jo plukke opp hans vest i noe grönt rundt kanten.
Fakse Skrevet 26. april 2002 Forfatter #9 Skrevet 26. april 2002 Vi har de samme fargene på vestene våre som de vestene på bildet har.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå