Gjest Gjest_sani_* Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Hei. Har tenkt å prøve denne fargen, i den lyseste nyansen. Den som ser nesten hvis ut. Noen som har prøvd hvilken som helst farger fra denne serien ?? Er de bra ?
Gjest Borghild Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Aldri hørt om. Hvem lager den og hvor finnes den?
LukaFrost Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har prøvd et par av rødfargene, nr 48 i alla fall. Fargen er finden men siden jeg fikk sår i hodebunnen av den har jeg slutta å bruke den. Den fås kjøpt bla på Cubus og Vita.
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 http://www.livecolor.schwarzkopf.de/ du får kjøpt disse på vita og cubus.
Lilandry Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Prøvde den lyseste på en venninne for å lage striper i hår som var farget brunt, gav en kjempe knall fin lys farge!
Lilandry Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 http://www.livecolor.schwarzkopf.de/ du får kjøpt disse på vita og cubus. og på noen parfymerier.
Sani Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for svar. Får prøve denne ¨å i slutten av måneden.
Gjest Maxtor Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Brukte den rødeste av de røde. Elsket fargen. Ingen problemer med sårhet i hodebunnen eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Jeg bruker den lyseste til å farge etterveksten min. Er kjempefornøyd! Svi/klø aktig følelse i hodebunnen når fargen sitter i, men får ikke no sår elns=) Veldig fin å bleke håret med=) Bare la den sitte i lenge nok, så blir fargen som på pakka/bedre! Den går gjennom forskjellige nyanser mens den farger, sånn som andre blekemidler. Men den blir hvit tilslutt=)
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Brukte den helt svarte. Og dæsken, den var svart og har ikke falmet i det hele tatt (farget det i sommer). Synes disse er de beste om man vil ha en skikkelig intens farge. Null problemer med hodebunnen her.
Gjest PurpleHair Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Hei. Har tenkt å prøve denne fargen, i den lyseste nyansen. Den som ser nesten hvis ut. Noen som har prøvd hvilken som helst farger fra denne serien ?? Er de bra ? Prøvde denn knall lilla for et par uker siden, og jeg elsker den! :D Fargen ble akkurat som forventet (like knæsj som på bildet, noe den ikke har blitt med andre farger). Den svei litt når fargen satt i, men har ikke hatt noen problemer med sår eller noe i etterkant.
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 Hei hei. Etter innlegene har bestemte jeg meg for å kjøpe hårfargen i den lyseste varianen. Det ble kjempe fint, ingen gulskjær. Svidde ikke i det hele tatt. Det blir samme hårfarge neste mnd også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå