Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egoistisk av meg å vente at en god venninne av meg ikke tar med seg en gutt som hun vet jeg ikke liker så godt, (men heller ikke kjenner så veldig godt heller) når vi har gjort avtaler? Burde hun ikke i det minste spørre om jeg synes det er greit?

De er ikke sammen, og hun sier hun ikke er ute etter noe forhold med ham, men han er tydelig forelsket i henne, og klenger på henne hele tiden. De har kjent hverandre et par-tre uker, kanskje en måned.

Nå fikk jeg plutselig vite at han skal være med oss dit vi skal...uten at hun spør om jeg synes det er greit. Jeg synes det er littegrann dårlig gjort :roll: Andre synspunkt?

Har ikke tenkt å lage noe stort nummer ut av det uansett, ble bare litt overrasket over at hun tar han med sånn uten videre. Overdriver kanskje litt da...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis dere har en avtale om noe dere skal gjøre sammen (ikke med en hel gjeng med folk), så tar hun med en annen uten å spørre/gi beskjed først, syns jeg det er dårlig gjort!

Hun burde "luftet" det med deg først. Jeg hadde reagert på noe slikt!

Skrevet
Har ikke tenkt å lage noe stort nummer ut av det uansett' date= ble bare litt overrasket over at hun tar han med sånn uten videre. Overdriver kanskje litt da...?

Jeg syns ikke du overdriver. Er enig med deg.

Skrevet

Takk for det :)

Jeg avlyste, jeg. Forklarte henne hvorfor, og hun forsto, men det er for seint til å gjøre noe med det. Så de to drar alene sammen isteden. Litt kjedelig, siden jeg hadde gledet meg en god del, men sånn er livet... :roll:

Skrevet

Syns du gjorde det rette jeg. Syns det er litt frekt av henne å ikke spørre deg om det er greit at han blir med.....

Skrevet

Ja, det sa jeg til henne også. Vi ble i alle fall ikke uvenner, men jeg er lei av hele fyren jeg, (vil gjerne respektere at de er venner, men liker ham ikke!) det virker som han alltid er hjemme hos henne! Og så blir vi andre nedprioritert... Men det er såklart hennes eget valg.

Takk for svar alle sammen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...