Gjest Kirsten Gifte-krig:p eller kniv. Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 En venninne var forelsket i en av mine klassekompiser for 6 år siden. Hun var mye mer interessert i han, enn han var i henne i starten. Etter litt begynte han og like henne men var mer opptatt av festing og å være fri enn å binde seg. Hun jublet og gråt nesten av glede en gang jeg snakket med han på tlf og spurte om han ble med oss og kjæresten min på bowling. Tror han hørte det... Til tross for skepsis da gikk ting bedre senere. De kysset og han fortalte at hun var en veldig bra jente, typ en sånn som man blir sammen med når man er eldre, får leil, bil og barn med. De bodde litt unna hverandre, så det ble ikke noe mer da skoleåret var ferdig. Hun har ikke nevnt han på år og dag, før hun plutselig spurte på sms om jeg vet hva etternavnet hans er og at hun vil kontakte han. Inntil for 3 år siden hadde han faren sitt navn, nå har han morens. Vi er venner på Facebook så jeg vet såklart det nye navnet. Men skal jeg si det til henne? Så forelsket og skremmende som hun var for alle årene siden, kan det hende han ikke liker at jeg gir henne den informasjonen. Hun er totalforandret nå. Mye mer voksen og samlet. Men det vet jo ikke han... Husker hun nevnte at hun så han i forbifarten i en butikk for litt over et år siden. Jeg spurte om hun snakket med han. Han hadde sagt hei og smilt, og hun gjorde det samme. Syntes det var litt pinelig, for hun er ikke stolt av fjortisfaktene hun hadde. Det er jo mange år siden. Tror dere han husker henne som den søte, men altfor (for han) "voksne" og jordnære jenta hun var... Eller som den tullete jenta som jubla, var på gråten, rødmet og gikk i stå så fort hun så han? Husker jeg gav nummeret til en kompis til ei jente vi begge såvidt kjente. Han ble skikkelig gretten, for han prøvde som best han kunne å unngå henne... Så jeg er forsiktig. Men dette er kanskje anderledes? (Vi er alle 22 år gammle nå)
Siiw Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Hmm- kanskje du kan nevne det for han at hun har spørt etter han? og høre hva han sier? er ikke særlig flink med sånne ting egentlig så
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Jeg tror han synes DU er barnslig hvis du spør han om det er greit. Vær god venninne og gi henne etternavnet hans... Det ville hun da sporet opp uansett, og hva skulle du eventuelt unnsyldt deg med om du ikke ville gi det? Mvh. Cathrine.
Stillest vann Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Så han er 22 år gammel og du skal beskytte ham? Du synes ikke det høres rart ut?
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Noen jenter grubler altfor mye! Jeg hadde automatisk sendt "Johansen" eller hva han nå heter i retur til hun som spurte... Men dette fikk meg til å tenke på noe. Vil ikke kapre denne tråden, så jeg lager en ny.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Du kan jo snakke med han og nevne at venninna di er interessert i å gjennoppta kontakten, og spørre hva han syns om det. Eg hadde ikkje likt at noen gav min kontakt info etc til folk uten å ha spurt meg først.
Skyld Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde foretrukket at folk spør meg om tillatelse før de gir bort kontaktinformasjon om meg. Spør han først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå