Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn ca 5 måneder siden det ble slutt mellom meg og eksen. hadde tøffe tider rett etter bruddet med kjærlighetssorg, hvor jeg savnet henne og gråt en del over henne.

Nå har jeg kommet til det pungtet hvor jeg ikke savner henne lengere, og savner ikke forholdet eller noe av det vi hadde sammens. det tok meg rundt 4-5 måneder for jeg kom meg over henne på følelses stadiet.

Nå til dags så hender det seg at jeg tenker på henne, men det er liksom bare tanker om hun. ikke noe savn og tanker om hvordan ting var før.. det er som om jeg skulle tenke på en gammel venn om noen forstår meg?

Lurer på om dette er noe som vil ta lengere tid før det går over? eller vil dette vare en stund? Det er ikke noe som plager meg, men hadde vært greit og ikke tenke på henne i det hele tatt.

Dette var min første kjærlighetssorg, så vet liksom ikke hvordan det fungerer.

noen som kan komme med noen innspill? takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet

Det viktige er at jo at du har kommet over de vonde følelsene av sorg, lengsel og savn. At hun fremdeles popper opp i hodet ditt nå og da burde ikke være noe å bekymre seg over.

Umulig å svare på hvor lang tid det tar, jeg tenker rett som det er på eksene mine fra årevis tilbake. Bare "vanlige" tanker da, plager meg ikke =)

Jeg har hatt sterk kjærlighetssorg en gang, da tok det vel kanskje en 5-6 måneder før gode og vonde følelser var borte og den herlige likegyldigheten satt inn. Men jeg tenkte fremdeles mye på han, tror kanskje det var litt vanesak. Hadde jo brukt hvert våkne øyeblikk i lang tid på å kverne på alle slags tanker om han i hodet, tar kanskje litt tid før det forsvinner helt.

Beste distraksjonen er å finne seg en ny som kan oppta tankene dine ;)

Skrevet
Beste distraksjonen er å finne seg en ny som kan oppta tankene dine ;)

Men det må man være forsiktig med! Kan ikke bruke en for å komme over en annen.. Men for å komme over en, heter det jo at man bør legge seg under en annen ::

Vær ærlig om intensjonene isåfall...

Skrevet

For det første må du avveie om du vil komme over henne. Eller ønsker du å prøve på nytt?

Kommer ikke frem i innlegget hva som gjorde det slutt, hvem som gjorde det slutt. Videre: ønsker hun deg tilbake.

Noe som går igjen i alle innleggene her ang. brudd og kjærlighetssorg : Glem og gå videre.

Det er nemlig ikke ulovlig eller unormalt å komme sammen igjen etter et brudd. Selv om man på dette forumet kan få inntrykk av dette.

Skrevet
Det er nemlig ikke ulovlig eller unormalt å komme sammen igjen etter et brudd. Selv om man på dette forumet kan få inntrykk av dette.

Men av og på-forhold er ikke lurt. Da blir det mer gammel vane enn ordentlig kjærlighet...

Funker det ikke første gang, er sjangsen stor for at det ikke funker andre gang osv.

Gjest negasjon
Skrevet
Det er sånn ca 5 måneder siden det ble slutt mellom meg og eksen. hadde tøffe tider rett etter bruddet med kjærlighetssorg, hvor jeg savnet henne og gråt en del over henne.

Nå har jeg kommet til det pungtet hvor jeg ikke savner henne lengere, og savner ikke forholdet eller noe av det vi hadde sammens. det tok meg rundt 4-5 måneder for jeg kom meg over henne på følelses stadiet.

Nå til dags så hender det seg at jeg tenker på henne, men det er liksom bare tanker om hun. ikke noe savn og tanker om hvordan ting var før.. det er som om jeg skulle tenke på en gammel venn om noen forstår meg?

Lurer på om dette er noe som vil ta lengere tid før det går over? eller vil dette vare en stund? Det er ikke noe som plager meg, men hadde vært greit og ikke tenke på henne i det hele tatt.

Dette var min første kjærlighetssorg, så vet liksom ikke hvordan det fungerer.

noen som kan komme med noen innspill? takk for svar:)

misfortå meg rett. Du har aldri hatt kjælighetsorg og det plager deg ikke. treatmeeant.

Skrevet
Men av og på-forhold er ikke lurt. Da blir det mer gammel vane enn ordentlig kjærlighet...

Funker det ikke første gang, er sjangsen stor for at det ikke funker andre gang osv.

Jeg vil heller si: Funker det ikke andre gangen er sjansen stor for at det ikke funker tredje gangen osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...