Gjest Sandbekken Skrevet 8. januar 2010 #1 Skrevet 8. januar 2010 Har dere tips om mineralsminke som sitter på huden lenger enn noen timer? Har prøvd Everyday og tikei, men er ikke fornøyd. Er det noen flytende primere som kan hjelpe kansje?
Aryia Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Mineralissima? Koster ikke all verden for prøvene, så kan være verdt å sjekke.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Prøvd å fukte kosten litt før du påfører? Dusje den litt med Mac fix+ evt.
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 Har dere tips om mineralsminke som sitter på huden lenger enn noen timer? Har prøvd Everyday og tikei, men er ikke fornøyd. Er det noen flytende primere som kan hjelpe kansje? Hvilke primere har du prøvd da? Jeg synres både EM og Tikei sitter som et skudd hele dagen, men jeg bruker alltid primer under.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 Hvilke primere har du prøvd da? Jeg synres både EM og Tikei sitter som et skudd hele dagen, men jeg bruker alltid primer under. Jeg har samme problem med EM og Tikei, men bruker ikke primer under. Hvilken bruker du da??
RedFox81 Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Bruk primer! Det gjør uendelig mye forskjell. Kan anbefale denne, har den selv, i farge Neutral.
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har samme problem med EM og Tikei, men bruker ikke primer under. Hvilken bruker du da?? Jeg bruker også den fra Bodyography som det blir linket til over her.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 takk for tips! jeg fikk vedig lyst på den primeren.. men, tetter den ikke porene?! jeg har prøvd å fukte kosten ja, etter råd fra folk på em sitt forum. men det ble bare søl..
Gjest Vampen Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 takk for tips! jeg fikk vedig lyst på den primeren.. men, tetter den ikke porene?! jeg har prøvd å fukte kosten ja, etter råd fra folk på em sitt forum. men det ble bare søl.. Jeg syntes ikke den gjør det. Jeg har brukt den i ca 1 år, og har ikke opplevd å få urenheter eller andre uhumskheter. Jeg har den grønne, kjøpte den egentlig for å se om det hjalp på rødhet. Det gjør den, og foundation sitter i tillegg veldig bra. Så i tillegg til at det er en god primer, så kan man også fikse andre "problemer", om man har det, iom at den kommer i forskjellige farger. ID sin er forresten også god, men jeg foretrekker denne.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 (endret) noen som hadde vert så snille å skrevet ingrediensene i primeren her? leiter på nett, men finner ingenting.. Endret 10. januar 2010 av Sandbekken
Gjest Sandbekken Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 fant ut at primeren til id inneholder silikon...
Quirky Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 fant ut at primeren til id inneholder silikon... Har enda til gode å finne en primer som ikke inneholder silikon, men mine primere med silikon har ikke tettet porene mine det minste.
Gjest Sandbekken Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 hmm.. om alternativet er å smøre på seg silikon på huden, ja da kan jeg like godt slutte med minneralsminke.. for grunnen til at jeg bruker det er fordi jeg vil ha minst mulig "dårlige" ingredienser i kostmetikken min.. :S men jeg får kikke litt videre på markedet, kansje jeg finner et annet nmerke som sitter bedre
Aryia Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 Denne kanskje? Finnes omtale av den hos hildechristina.com
pittie Skrevet 12. januar 2010 #16 Skrevet 12. januar 2010 (endret) takk for tips! jeg fikk vedig lyst på den primeren.. men, tetter den ikke porene?! jeg har prøvd å fukte kosten ja, etter råd fra folk på em sitt forum. men det ble bare søl.. Hvordan fuktet du da? Jeg pleier å arbeide mineralene inn i kosten - en super lett dusj og gjentar. (Bruker La Roche-Posay sin vannspray) Deretter sprayer jeg lett over ansiktet og "blotter" med et håndkle. Blir ikke søl her iaf Endret 12. januar 2010 av pittie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå