Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har drevet og pult på i det siste er sammen med eksen igjen. Det virker ikke som at han har samvittighet til annet, hun ble jo et vrak uten han. Etter alt hun har stelt istand har jeg mistet litt respekt for han som ble sammen med henne igjen. Oh well...

Fint for dem, men hva med meg nå da?

Han var den beste! :sengekos:

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get over it. ;) Det finnes flere fisker i havet.

Skrevet

Finnes garantert bedre menn! Finn deg en med ryggrad!

Skrevet
Han jeg har drevet og pult på i det siste er sammen med eksen igjen. Det virker ikke som at han har samvittighet til annet, hun ble jo et vrak uten han. Etter alt hun har stelt istand har jeg mistet litt respekt for han som ble sammen med henne igjen. Oh well...

Fint for dem, men hva med meg nå da?

Han var den beste! :sengekos:

:tristbla:

Hva med deg?

Vil du ha en du har mistet respekten for da? Er ikke mer å lure på dette vel...

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med typen i april i fjor. En bekjent gjorde det slutt med dama i mai. Vi ble hverandres rebound på et vis. Ingen av oss ville bli sammen med hverandre, så det var veldig avslappet og fint. Etter hvert ble vi godt kjent og han sa at han savnet meg når vi ikke var sammen. Jeg ble litt overraska da. Vi ville fortsatt ikke bli sammen, men begge likte hverandre bedre og bedre. Begynte å savne han litt også...

Plutselig ble det stille fra han. Det ante meg at han kanskje var sammen med eksen igjen. Jeg sendte han mld og spurte hvordan det gikk... Da skrev han at han var tilbake hos eksen. Han skjemtes litt, for han snakket med meg om hvorfor forholdet deres ikke fungerte og at det aldri ville fungere igjen. Og så visste han ikke hva jeg ville synes.

Jeg skrev at jeg ønsker han alt godt og håper at ting går bra. Punktum.

Jeg vil at han skal ha det bra, og vi passer jo uansett ikke sammen på den måten. Jeg har ikke helt tro på det nye forsøket, og jeg synes det er synd med tanke på det han har fortalt, men jeg har jo ikke noe med det. Følelser kan man ikke styre, og det er fortsatt noe imellom dem som må finnes ut av.

Har tenkt mye på han etter at jeg fikk vite det, og kjenner jeg savner han. Rart det der... Uoppnåelig = interessant, dessverre. Men jeg må holde på tanken om at han ikke var min kjæreste-type uansett. For det var han virkelig ikke. Men en utrolig skjønn gutt!

Jeg forstår dine tanker litt, men sier som en annen at hvis du har mistet litt respekten for han, så synes jeg du skal prøve å tenke på noe annet!

Skrevet

Jeg og en fyr har oppført oss halvveis som kjærester en god stund nå (men vi passer ikke sammen i forhold)... Blitt mer og mer kjent og trygge på hverandre, hatt sex osv. Akkurat nå er vi langt fra hverandre, men har holdt kontakt via mobil. Etter en uke uten å høre fra han, sendte jeg melding og spurte hvordan han hadde det. Ikke noe svar. For en liten stund siden hørte jeg at han har fått seg dame. Sendte en ny melding om random ting. Ikke noe svar. Irriterende hvis han skal bli bom stille nå, og så komme krypende hvis d blir slutt... Noen gutter gjør jo sånt:(

Av hensyn til ny type har jeg mindre kontakt med de jeg nylig har vært fysisk med, når jeg selv er i forhold. Litt mindre, og annerledes kontakt. Men jeg ville aldri kuttet ut noen...

Hvorfor ikke si "hei, nå har jeg dame.. så ting kan seff ikke fortsette som før. take care! sees!:)" f.eks..

Gutter er teite. Kast stein på de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...