Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har md skin renewal serum,kjøpt på ebay.står ikke utløpsdato på(tror jeg,hvor står den i såfall?).i det siste har det blitt et runt belegg i korken og der man skrur,etter produktet har blitt liggende.er dette riktig?lurer på om jeg har fått et gammelt produkt? hatt den i ca 3 mnd nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd på min også, bare tørk av av og til så blir det ikke brunt og stygt. Jeg synes min ble brukt opp temmelig fort. Noen med samme erfaring? Synes den tørker ganske fort inn i huden, så da må jeg ta på mer for å få smurt det utover...

Skrevet

takk,da skal jeg prøve det:) min blir ikke fort brukt opp, bruker veldig lite. men nå har jeg hatt en lang pause pga flassete hud..noen som har opplevd det ved bruk av denne, eller har noen tips?

Skrevet

Gir du huden nok fukt?

Skrevet
Gir du huden nok fukt?

jeg prøver desperat,huden er helt uttørket nå på denne tiden. bruker decleor hudra floral kremen, men syns ikke det hjelper nok.har mistanke om at det er en rens jeg bruker som er for uttørkende.skal kjøpe ny, og fuktmaske fra decleor,får håpe det hjelper, så kan jeg prøve meg med md serumet igjen..er noen av decleors renseprodukter bra,tro? fuktfattig og noen ganger flassete hud med synlige porer og urenheter..tips?

Skrevet

står skjeldent utløpsdato på, men det står hvor lenge den er holdbar etter åpning. Valigvis står dette tegnet på selve produktet. Se etter en liten åpnet boks med et tall i, det viser antall mnd etter åpning. Er produktet ikke åpnet (vært i kontakt emd luft) har det som oftest en holdbarhet på noen år, men untak av noen typer kremer og produkter med ikke lufttette embalasjer :)

Skrevet
står skjeldent utløpsdato på, men det står hvor lenge den er holdbar etter åpning. Valigvis står dette tegnet på selve produktet. Se etter en liten åpnet boks med et tall i, det viser antall mnd etter åpning. Er produktet ikke åpnet (vært i kontakt emd luft) har det som oftest en holdbarhet på noen år, men untak av noen typer kremer og produkter med ikke lufttette embalasjer :)

takk,greit å vite!flasken hadde ingen forsegling under lokket så vidt jeg husker,men tror ikke den pleier å ha det?

Skrevet

Jeg har hatt mitt serum i en måneds tid nå, og her er det ingen antydning til brune merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...