Gå til innhold

PS3, Racedriver Grid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte dette spillet for 250 kroner. Tror jeg skjønner hvorfor det er så billig. For det første så merket jeg fort at det bare er for 1 player.. (burde kanskje ha dobbeltskjekket på coveret, for det står jo der), men jeg tok forgitt at det skulle være 2 player.

En annen ting jeg reagerte på er jo at det er ganske vanskelig å styre, og når man først bulker borti veggen, så er jo bilen føkka!!! Veldig lett å komme herpe bilen, og skal ikke så mye til for at man må avbryte runden fordi man har kjørt hardt inn i en vegg..

Hva skal man gjøre? Det funker jo ikke å ta på sånn "no damage" greier.. og er utrolig skuffa over spillet.

Noen andre som har prøvd det her, og har dere noen forslag på hva jeg skal gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Cheats til Grid

Men hvis det er så dårlig, hvorfor selger du det ikke og kjøper f.eks NFS Shift i stedet? ;)

Endret av Sessipn
Skrevet
Cheats til Grid

Men hvis det er så dårlig, hvorfor selger du det ikke og kjøper f.eks NFS Shift i stedet? ;)

Det kommer nok til å skje ;) Kommer nok ikke til å spille Grid så mye mer.. Har lånt meg noen flere bilspill nå, så nå er det lykke her!!

Skrevet (endret)

Kanskje du burde satse på veldig arcade-orienterte, siden det tydeligvis er arcade-kjøring du er mest komfortabel med? Grid er ikke særlig tungt på simulatorsiden, med ting som flashback og instant replay (som lar deg gjøre ting om igjen hvis du vraker bilen din), og definitivt ikke noe drittspill - faktisk er det en av de bedre racingtitlene i den senere tid. Need for Speed-serien har vært søppel siden Hot Pursuit, styr unna. Kanskje Motorstorm og Pure falleri smak - men se om du finner en demo først.

Endret av Zealuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...