Gå til innhold

Lei av forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Er samboer på 7. året, med et barn på 2. I perioder blir så innmari lei av forholdet, og irriterer meg over alt. Vi er litt forskjellige i hva vi ønsker av rutiner og sprell i hverdagen, men vi ender alltid opp med å gjøre det på hans vis av en eller annen grunn. Og dagene er A4, vi er lite sosiale, jeg går hjemme og gjør alt husarbeidet, mens han jobber 12 timer om dagen. Når vi prates er det stort sett om praktiske ting. Jeg tipper dette er den typiske fella for par på vår alder, og når jeg skriver det virker det opplagt hva som må forandres. Men hvordan skal jeg finne guts til å snu om på dette når jeg i disse periodene ikke vet om jeg vil fortsette forholdet og bare ønsker meg noe annet?? Han vet at jeg ofte er lei av hvordan vi har det og blir sår og trekker seg unna, jeg skjønner jo det, men det gjør alt bare verre. Tips.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har gitt han makten ved å la han få viljen sin og sette deg selv i en hjelpesløs husmorposisjon, så det er for sent å sutre nå. Hvis du ikke evner å sette noen krav i forholdet og leve som en voksen, selvstendig person har du ikke noe du skulle ha sagt.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Havbris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...