Gå til innhold

Hvordan vise interesse for en jente?

Anbefalte innlegg

Gjest gutt18
Skrevet

Hvordan vise en jente at du liker henne? Er nemlig en jente på skolen som jeg liker veldig godt, men siden jeg ikke henger med noen av vennene hennes blir det veldig vanskelig å vise interesse. Venter hele tiden på å ende opp samme vors eller noe, da jeg tør å gjøre mer i en slik settings, men noe sånt skjer jo selvsagt ikke!

Hver gang jeg møter henne ser jeg alltid vekk med en gang det blir direkte øyekontakt. Jeg har veldig lyst til å prøve å holde blikket. Hva synest dere jenter om litt ukjente gutter som tør å holde blikkontakt? Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på over et forum som dette, uten å vite hva slags jente hun er. Forskjellige typer jenter krever forskjellige fremgangsmetoder, det finnes ikke én metode som fungerer på dem alle. Se på de på skolen som har draget på damene, og lær deg hvordan de går frem.

Gjest Armule
Skrevet

Blikkontakt er bra! Om du tør å holde det litt lengre enn normalt viser det at du kanskje er interesert :)

Ellers må du bare spørre om hun vil finne på noe. Ikke vær passiv! Det ender sjeldent i noe..

Gjest gutt18
Skrevet

Hun er vel litt mer i katigorien sjenert og søt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...