Gjest gutt18 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hvordan vise en jente at du liker henne? Er nemlig en jente på skolen som jeg liker veldig godt, men siden jeg ikke henger med noen av vennene hennes blir det veldig vanskelig å vise interesse. Venter hele tiden på å ende opp samme vors eller noe, da jeg tør å gjøre mer i en slik settings, men noe sånt skjer jo selvsagt ikke! Hver gang jeg møter henne ser jeg alltid vekk med en gang det blir direkte øyekontakt. Jeg har veldig lyst til å prøve å holde blikket. Hva synest dere jenter om litt ukjente gutter som tør å holde blikkontakt? Hva skal jeg gjøre?
Gjest Alpha Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Umulig å svare på over et forum som dette, uten å vite hva slags jente hun er. Forskjellige typer jenter krever forskjellige fremgangsmetoder, det finnes ikke én metode som fungerer på dem alle. Se på de på skolen som har draget på damene, og lær deg hvordan de går frem.
Gjest Armule Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Blikkontakt er bra! Om du tør å holde det litt lengre enn normalt viser det at du kanskje er interesert Ellers må du bare spørre om hun vil finne på noe. Ikke vær passiv! Det ender sjeldent i noe..
Gjest gutt18 Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Hun er vel litt mer i katigorien sjenert og søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå