Gjest ts Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Ja, jeg begynner virkelig å lure. Spesiellt hun ene, Gro Helen, virker jo fullstendig gal! Hun påstår bl.a at hun kan konversere med avdøde mennesker og forutse naturkatastrofer og krig. Herregud, hvis dette var mulig, ville vi hatt fred på jorda for lenge siden! I kveldens program, hadde de besøk av et annet "medium",en Barbra With (?)eller hva hun nå het. Hun påsto at hun kunne kanalisere seg inn på, og samtale med kjente personer som Hitler, Einstein, Mor Theresa og til og med selveste Jesus! :slår: Det er jo utrolig at slike mennesker får så mye oppmerksomhet, og til og med blir trodd på. Disse tullingene har jo egne fanklubber og det hele. Jo mer jeg hører på dem, jo mer rystet blir jeg av det syke svalderet til disse damene. Står det virkelig så ille til med folk, at de tror på dette tøvet? I såfall blir jeg ganske bekymret. 5
Gjest Gjest_sonja_* Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg begynner virkelig å lure. Spesiellt hun ene, Gro Helen, virker jo fullstendig gal! Hun påstår bl.a at hun kan konversere med avdøde mennesker og forutse naturkatastrofer og krig. Herregud, hvis dette var mulig, ville vi hatt fred på jorda for lenge siden! I kveldens program, hadde de besøk av et annet "medium",en Barbra With (?)eller hva hun nå het. Hun påsto at hun kunne kanalisere seg inn på, og samtale med kjente personer som Hitler, Einstein, Mor Theresa og til og med selveste Jesus! :slår: Det er jo utrolig at slike mennesker får så mye oppmerksomhet, og til og med blir trodd på. Disse tullingene har jo egne fanklubber og det hele. Jo mer jeg hører på dem, jo mer rystet blir jeg av det syke svalderet til disse damene. Står det virkelig så ille til med folk, at de tror på dette tøvet? I såfall blir jeg ganske bekymret.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 En psykisk serie? Skjønner ikke spørsmålet. Mener du syns eller psykisk syk?
Gjest ts Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 En psykisk serie? Skjønner ikke spørsmålet. Mener du syns eller psykisk syk? Jeg skrev: Er de psykisk syke? Og da var det nettopp det jeg lurte på. Eller...jeg har vel allerede gjort meg opp en mening om dette. Jeg mener de er psykisk syke, altså mentalt forstyrrede. Vil bare høre hva andre mener om disse sprø damene.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Så ikke på men om jeg hadde gjort det hadde jeg nok hatte samme formening som ts, da jeg har det generelt om slike folk!
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Ja, jeg begynner virkelig å lure. Spesiellt hun ene, Gro Helen, virker jo fullstendig gal! Hun påstår bl.a at hun kan konversere med avdøde mennesker og forutse naturkatastrofer og krig. Herregud, hvis dette var mulig, ville vi hatt fred på jorda for lenge siden! I kveldens program, hadde de besøk av et annet "medium",en Barbra With (?)eller hva hun nå het. Hun påsto at hun kunne kanalisere seg inn på, og samtale med kjente personer som Hitler, Einstein, Mor Theresa og til og med selveste Jesus! :slår: Det er jo utrolig at slike mennesker får så mye oppmerksomhet, og til og med blir trodd på. Disse tullingene har jo egne fanklubber og det hele. Jo mer jeg hører på dem, jo mer rystet blir jeg av det syke svalderet til disse damene. Står det virkelig så ille til med folk, at de tror på dette tøvet? I såfall blir jeg ganske bekymret. Grusomme damer
hulaboer Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Her ser vi hvor pålitelige disse kvinnene er: http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10018645 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 De er enten psykisk forstyrrede, eller kalkulerende svindlere. De kan jo velge selv. 2
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 jeg velger å være anonym nå, fordi jeg egentlig ikke får lov å si dette, men gjør det likevell ; både den sjette sans og fra den andre siden er BARE skuespill, tull og manusbasert! disse påstandene kommer fra sikre kilder, fordi samboen til min gode venninne jobber med å lage slike programmer, som produsent og regisør. så etter at han sa det, så blir jeg sååå sint på dem, at de driver på sånn, så derfor velger jeg å si det her! jeg blir så irritert når seere blir lurt! 4
Gjest NozMonster Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 meeeennneh, jeg glemte å huke av anonymknappen! hahahhaaa.. jaja... whattever! mener fortsatt det jeg skrev da 2
hulaboer Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Du kan redigere innlegget ditt i ettertid når du er logget inn. Tror de fleste som har hodet på riktig plass er klar over at det bare er juks og fanteri. Dessverre er det visst ikke straffbart å være noen avskyelige, løgnaktige drittsekker som bevisst går inn for å lure folk til å tro på idiotiske ting. 1
Wonders Skrevet 18. april 2011 #13 Skrevet 18. april 2011 Jeg har ikke sett på programmet, det blir helt feil fra mitt ståsted. Jeg er født med mange evner og synes ikke man skal lage show av dette slik de gjør for allmenheten å se. Liker at det ikke lenger er like tabu, for å vokse opp med dette var et sant helvete. Men å brette ut alt blir for mye å svelge selv for meg.
Gjest Tjoms Skrevet 18. april 2011 #14 Skrevet 18. april 2011 Ja, jeg begynner virkelig å lure. Spesiellt hun ene, Gro Helen, virker jo fullstendig gal! Hun påstår bl.a at hun kan konversere med avdøde mennesker og forutse naturkatastrofer og krig. Herregud, hvis dette var mulig, ville vi hatt fred på jorda for lenge siden! Hvordan kan et menneskes evne (la oss nå si at hun har denne evnen) til å forutse krig gjøre at vi ville hatt fred på jorda? Å forutse og forhindre er to forskjellige ting, hun kan da ikke kontrollere andre sine handlinger.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #15 Skrevet 21. april 2011 LOL , de som SER paa burde ikke kaste steiner....fei for egen doer foerst.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #16 Skrevet 21. april 2011 Hvordan kan et menneskes evne (la oss nå si at hun har denne evnen) til å forutse krig gjøre at vi ville hatt fred på jorda? Å forutse og forhindre er to forskjellige ting, hun kan da ikke kontrollere andre sine handlinger. Vel, du har kanskje litt rett i det. Men om jeg hadde hatt evnen til å forutse katastrofer og krig, så ville jeg følt at jeg hadde hatt et stort ansvar for å opplyse andre om hva jeg visste. Da hadde jeg i allefall gjort et lite forsøk på å forhindre at uskyldige ble drept. Jeg tror nok ikke statsledere ville ha hørt på en synsk person, og stanset krigen. Men jeg ville nok følt et moralsk ansvar her, om jeg visste at mine evner var reelle. Men de sier jo ingenting, nettopp fordi jeg tror at de innerst inne vet selv at de fantaserer, at folk flest ikke tror på dem. Disse "spåkjerringene" er en gjeng lystløgnere som har en egen evne til å manipulere ellers fornuftige mennesker til å tro på dem. Selv synes jeg det er utrolig at såpass mange blir revet med av løgnhistoriene til disse folkene. TS
Gjest Tjoms Skrevet 21. april 2011 #17 Skrevet 21. april 2011 Vel, du har kanskje litt rett i det. Men om jeg hadde hatt evnen til å forutse katastrofer og krig, så ville jeg følt at jeg hadde hatt et stort ansvar for å opplyse andre om hva jeg visste. Da hadde jeg i allefall gjort et lite forsøk på å forhindre at uskyldige ble drept. Jeg tror nok ikke statsledere ville ha hørt på en synsk person, og stanset krigen. Men jeg ville nok følt et moralsk ansvar her, om jeg visste at mine evner var reelle. Men de sier jo ingenting, nettopp fordi jeg tror at de innerst inne vet selv at de fantaserer, at folk flest ikke tror på dem. Disse "spåkjerringene" er en gjeng lystløgnere som har en egen evne til å manipulere ellers fornuftige mennesker til å tro på dem. Selv synes jeg det er utrolig at såpass mange blir revet med av løgnhistoriene til disse folkene. TS Ofte når man drømmer/forutser katastrofer og krig, så får man bare opp nettopp det. Man aner ikke hvor i verden det skal skje, eller nøyaktig når det skal skje. Og hvis en synsk drømmer om krig i England, ringer statsministeren og sier hva hun drømt/sett, tror du virkelig det vil bli tatt alvorlig og at de ville igangsatt tiltak? Selvsagt sier de ingenting, det har jo absolutt ingen hensikt. Krig er det jo styresmaktene som setter i gang, de vet jo veldig godt hva konsekvensene er, de trenger nok ingen advarsel
Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 #18 Skrevet 4. mai 2011 Du kan redigere innlegget ditt i ettertid når du er logget inn. Tror de fleste som har hodet på riktig plass er klar over at det bare er juks og fanteri. Dessverre er det visst ikke straffbart å være noen avskyelige, løgnaktige drittsekker som bevisst går inn for å lure folk til å tro på idiotiske ting. Det er greit at de damene sikkert er løgnaktige whatever, men jeg er helt totalt overbevist om at det finnes mennesker som kan snakke med de døde. Jeg har selv opplevd mye og har venner med evner utenom det vanlige. Hva som er tull eller ikke får være opp til hver og en å finne ut av, men jeg er glad jeg har funnet ut av noen sannheter i løpet av bare 23,5 år her på kloden, da folk bruker et helt liv på å fornekte, for så å innse hvordan ting fungerer i en alder av 90..på dødsleiet! Helt klart et spennende tema!!
Tears.of.the.Sun Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 Ganske sikker på at det er psykisk ja. Når det verken kan bevises vitenskapelig eller konkret noe av det som blir sagt, ja da blir jeg skeptisk. Jeg er ikke tvil om at det finnes mer enn hva vi mennesker er klar over, men disse damene går langt over grensa for hva som kan være reelt. Og det er forsåvidt litt synd, i og med at det gjør at oss som i utgangspunktet er litt negativt innstilt på slike paranormale ting, blir helt sikker på at det er oppspinn. Og det med at det er psykisk tror jeg veldig sterkt. Det har noe med fantasien å gjøre, og noe med sin egen tro og overbevisning over at det finnes noe annet, større enn seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå