Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Vel, jeg veit ikke om han er en drittsekk, men han er nok ikke snill. Vi jobber sammen. Vi har snakka litt sammen. Han sier ikke mye hygglig til meg, ikke noe ille heller. Men han har en sur og overlegen holdning. Jeg veit ikke om jeg tør å ta kontakt. Men hvis jeg gjør det: er det verdt det? Når vi snakker blir det ingen god samtale. Det er ikke moro å være sammen ham hvis det ikke var for at jeg forguder ham. På noen måter føles det som kjemi, men jeg tror det bare er fra min side. Jeg kan ikke se for meg at vi kan bli et par. Selv om vi har mye til felles så... så stokker det seg liksom når vi prater. Samtalen tar bare slutt. Ikke fordi vi fniser og flørter, men fordi det ikke er noe mer å si, det er bare stop. Jeg klarer ikke helt å forklare det. Jeg veit ikke om han er interessert. Han kan stirre, men flørter aldri. Det virker ikke som en grei kar. Eller jo, han virker grei, men... men ikke for meg. Hva tror dere? Kan det hende vi passer alikevel? Skal jeg prøve og heller avslutte eventuelt forhold? Eller kommer det ikke til å komme noe godt ut av dette? Kan vi få en bedre tone?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Nr 1. Å starte noe med en mann jobber sammen med er så godt som den dårligste ideen man kan komme på. Da skal det i så fall være på en annen avdelign slik atm an aldri egentlig ser hverandre. Noe jeg skjønner det ikke er her. Nr 2: Det høres ikke ut som om dere passer sammen. Nr 3: Dersom han oppfører seg slik nå hvordan tror du han vil være å jobbe sammen med etter at han eventuelt har avvist deg eller forholdet har gått til helvete? (Dette er jo ganske sannsynlig siden dere allerede ikke har en god tone= Konklusjon: Jeg hadde ikke utsatt meg selv for dette. Du forguder ham, men har ingen personlig match med ham. Jeg tror du forguder ham heller enn liker ham, og et forhold hvor den ene forguder er en dårlig start.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 Problemet med å bli betatt før en egentlig kjenner personen er at man blir nervøs og håndterer samtalene dårlig. Har vært borti det samme selv. Det er vanskelig å få god flyt når man hele tiden tenker på å presentere seg på best mulig vis... eller noe i den duren. Kanskje han er virker overlegen fordi han har følelser og ikke helt vet hvordan han skal oppføre seg. Det kan jo være greit å finne ut om det er tilfelle, eller om han bare er en dust, da er det ikke verdt å gå noe lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå