Nebel Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei Kan noen anbefale en god kuldekrem som man kan kjøpe på enten apotek eller parfymeri? (veit det er bedre med ordentlige hudpleieprodukter, men trenger det nå, siden Norge har kuldesjokk)
Gjest Raptuza Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 først olje(olivenolje er feit og bra, eller annan olje som kan brukast i ansiktet), deretter ta på nattkrem. Vent et kvarter før du går ut så vatnet i kremen fordampar. Det er min rutine, men så har ikkje hatt meir enn -14 her eg bur...
Aryia Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Bør jo IKKE være vann i en kuldekrem da.. Såvidt jeg har fått med meg. Har hørt at dermalogica sin climate control ska være brukbar, men ikke prøvd selv. Skulle hatt en krem selv nå som det er -27 grader her :|
Nebel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2010 Ja jeg har også fått med meg at kuldekrem ikke skal inneholde vann.
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Hei. Jeg har kjøpt den fra apoteket. koster rundt 130kr tror jeg. Brukte den på småen i fjord og bruker den nå også.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 A - krem som man kjøper på apoteket skal være veldig bra! Bruker den selv, og er kjempegod! (Ingen parfyme i heller)
Gjest Elfrida Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Men husk at det er vann i huden hvis man er nyvasket. Da kan man fange vannet i huden med kuldekremen hvis man smører seg med en gang og løper ut døra. Det er derfor et godt råd å vente litt før man går ut. Eventuelt kan man rett og slett la være å vaske seg i ansiktet om morgenen hvis det er veldig kaldt og man skal være lenge ute. Da vil man ha et mye bedre naturlig fettlag som beskyttelse. Endret 8. januar 2010 av Elfrida
Jade Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Og husk å vaske av kuldekremen når du kommer inn, siden den tetter igjen alt som er
nynne Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 A - krem som man kjøper på apoteket skal være veldig bra! Bruker den selv, og er kjempegod! (Ingen parfyme i heller) men den inneholder vann, så da må man passe på å smøre ca 30 min før man går ut. Ellers en veldig god krem:)
-littleme- Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Ikke vask huden om morgenen før du skal ut i kulden, da har huden et naturlig fettlag som beskytter bra mot kulden. Deretter kan du smøre deg med en fet krem som ikke inneholder vann. Jeg bruker og smøre meg med A-Creme men siden den inneholder vann må du vente ca en halv time før du går ut.
Nebel Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. januar 2010 Og husk å vaske av kuldekremen når du kommer inn, siden den tetter igjen alt som er Da har jeg kjøpt sebamed kuldekrem siden den ikke inneholdt mineralolje...så håper den er grei. Men får ha et lite lager på jobb med toner og dagkrem, fordi jeg har et lite stykke å gå til jobb og da trengs kuldekrem i -21grader :S
gohege Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 noen på apoteket kan sikkert hjelpe deg med å finne den beste for din hudtype
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå