Gå til innhold

Fargelinser

Gjest Optikk, fargelinser og sminke

Anbefalte innlegg

Gjest Optikk, fargelinser og sminke
Skrevet

Noen som har noen formening om hvor jeg kan få tak på billige fargelinser? Vill gjerne ha lys blå eller mørk brun farge. har opprinnelig grønn. :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig er ikke noe jeg ville ha gått for når det kommer til linser. De skal faktisk sitte på to deler av kroppen som ihvertfall jeg mener er veldig viktige. Det første du må gjøre er så ta en tur til optikeren, for å se hvilke str. du trenger på linser, ja det er faktisk forskjellige. Der kan du dessuten få råd om hva slags merker dine øyne passer. En sånn time koster ett par hundre. Etter det kan du f.eks kjøpe linser på steder som www.minelinser.no eller lensway.no, begge stedene er ordentlige sider, men har langt lavere priser en i brillebutikk.

Vil nevne at det faktisk er viktig å ha linser som passer, hvis ikke kan du får store problemer med øynene.

Skrevet

Sist jeg var hos optiker å sjekket øynene kostet det 350kr.

lensway.no har veldig mange å velge mellom, både heldekkende og farge som blandes med din. Ikke så dyre er de heller.

Gjest Gjest_June_*
Skrevet
Sist jeg var hos optiker å sjekket øynene kostet det 350kr.

lensway.no har veldig mange å velge mellom, både heldekkende og farge som blandes med din. Ikke så dyre er de heller.

Jeg sjekket meg hos optiker, men å kjøpe fargelinser der var skammelig dyrt. Den senere tid har jeg bare kjøpt linser på nett, først kjøpte jeg på lensveay, men siste tid på www.SeKlart.no Var utrolig billig og de har det meste av fargelinser.

Skal du ha brune øyne annbefaler jeg på det sterkeste Sjokolade brune fargelinser fra SeKlart.no

http://www.seklart.no/shop/product_info.ph...products_id/181.

Er du ute etter blå fargelinser kan jeg annbefale:

http://www.seklart.no/shop/product_info.ph...products_id/145

Produktene kommer også veldig kjapt fra seklart.no!!!

Men noe annet enn fargelinser, noen som vet hvor en får kjøpt Id minerals billig? :rødme: :skravle::goodbye::klemmer:

Skrevet
Men noe annet enn fargelinser, noen som vet hvor en får kjøpt Id minerals billig? :rødme: :skravle::goodbye::klemmer:

Strawberrynet.com, super rask levering og billig! Absolutt å anbefale:) kjøpt derifra mange ganger og aldri noe å utsette. Er det noe feil med varen, sender de deg ny uten at du trenger å sende tilbake den du fikk. Kundebehandlingen er vannvittig bra og finnes ikke kranglete!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...