Gå til innhold

Sko til bryllup

Gjest Gjest_jente25_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Begynt å se etter sko til mitt bryllup. Er litt sær, og synes det er vanskelig å finne "typiske" brudesko som jeg liker. Skal ha hvit kjole, ikke helt lang. Jeg vil ha litt høy hæl, 8-10cm, (sorry, men liker ikke mellomhøye hæler). Kan jeg evt bruke en vanlig matt hvit pump?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Begynt å se etter sko til mitt bryllup. Er litt sær, og synes det er vanskelig å finne "typiske" brudesko som jeg liker. Skal ha hvit kjole, ikke helt lang. Jeg vil ha litt høy hæl, 8-10cm, (sorry, men liker ikke mellomhøye hæler). Kan jeg evt bruke en vanlig matt hvit pump?

Klart du kan bruke vanlige hvite pumps.

Personlig synes jeg det finest med en enkel, klassisk design til bryllup.

Da jeg giftet meg brukte jeg en helt enkel hvit pump fra "Jessica Simpson"

http://www.bridalwave.tv/Jessica%20shoes.JPG

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Det finnes ingen regler for brudesko lenger. Bruk akkurat hva du synes er fint til kjolen! Noen bruker støvletter, hvite vanlige brudesko, knallrosa sko, grønne ballerinasko, og noen bruker til og med joggesko.

Skrevet

Jeg har rødt broderi på kjolen.

Ønsker derfor røde sko, uten hel (ballerinasko? Pinelig å være høyere enn brudgommen).... :rødme:

Skrevet (endret)
Klart du kan bruke vanlige hvite pumps.

Personlig synes jeg det finest med en enkel, klassisk design til bryllup.

Da jeg giftet meg brukte jeg en helt enkel hvit pump fra "Jessica Simpson"

http://www.bridalwave.tv/Jessica%20shoes.JPG

Jeg vil ha (nesten) den skoen! Bare at jeg vil ha med litt lavere hæl. Klarer ikke å gå i de der! :fnise:

sitat endret

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Kjempefin sko. Jeg anbefaler å ta en titt på ebay. Der får du sikkert skoen til 350 kr inkl porto tipper jeg

Skrevet

Ønsker derfor røde sko, uten hel (ballerinasko? Pinelig å være høyere enn brudgommen).... :rødme:

Herlighet - hva i all verden er det som er pinlig med å være høyere enn brudgommen?

Skrevet
Hvor får man kjøp disse?

Kjøpte mine på ebay

Skrevet

Liker disse skoene veldig godt jeg også! Tror jeg vil kjøpe meg par.

Skrevet
Herlighet - hva i all verden er det som er pinlig med å være høyere enn brudgommen?

Æsj, sikkert bare gamle normer som slår til inni hodet mitt....

Skrevet

Det driver jeg og minner meg selv om også.. det er jo ikke farlig! skal minne meg selv på det når jeg kjøper sko til bryllupet ;)

jeg vil forresten ikke ha hvite sko...vil ha sko jeg kan bruke senere :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_septemberbrud_*
Skrevet

Tror jeg skal ha noen helt enkle hvite "silkepumps" som hun fant fram da jeg prøvde kjolen på Agape. De var fantastisk gode å gå på!Er ganske høy, og i tillegg er jeg ikke spesielt glad i å gå på høye hæler, men en liten hæl er visst bedre for holdningen enn om de er helt flate. Jeg har hørt at silkesko kan man farge. Så feks. røde sko skal jeg nok få brukt en del senere..

Skrevet

Jeg valgte også en lavere hel fordi jeg ville ikke være høyere enn brudgommen, syns ikke det ser så flott ut :sjenert:

Skrevet

Jeg ønsker meg et par Louboutins... De er så nydelige!

Men akk så dyre... Ville også gjerne hatt sorte slik at jeg kunne brukt dem senere også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...