Gjest Gjest_Becca_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja , the title says it all . Har lest litt på noen av trådene her inne og på dem så får man inntrykk at det er mer regelen enn unntaket at gutter lyver om at de vil noe mer , får å få sex . Personlig har jeg egentlig det motsatte inntrykket og har iallefall aldri opplevd dette selv og venninner og sånn har for det meste også fått ærlige svar , dersom de har spurt . Selvfølgelig hører man jo om de som er uheldige og kommer ut for looser typen som ha fått det for seg at de må lyve for å få seg noe , men syntes liksom dette er unntaket heller enn regelen . Hva mener dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 #2 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva mener dere ? Dette gjelder i alle fall ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Del Skrevet 7. januar 2010 Det varierer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 7. januar 2010 #4 Del Skrevet 7. januar 2010 Varierer vel på jenta, folk har en vane med å ville ha noe på sitt eget nivå og jenter har en vane med å overvurdere sitt eget nivå kraftig bare fordi mange menn legger an på henne. Det sagt, jeg lyver ikke. Ærlighet om intensjoner er alfa og omega for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #5 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja , the title says it all . Har lest litt på noen av trådene her inne og på dem så får man inntrykk at det er mer regelen enn unntaket at gutter lyver om at de vil noe mer , får å få sex . Personlig har jeg egentlig det motsatte inntrykket og har iallefall aldri opplevd dette selv og venninner og sånn har for det meste også fått ærlige svar , dersom de har spurt . Selvfølgelig hører man jo om de som er uheldige og kommer ut for looser typen som ha fått det for seg at de må lyve for å få seg noe , men syntes liksom dette er unntaket heller enn regelen . Hva mener dere ? Har opplevd litt av begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #6 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg går ALLTID ut fra at alle menn juger/gjør hva som helst for et ligg. Så i min bok må de jobbe jævlig hardt for å overbevise meg at de er verdt bryet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 7. januar 2010 #7 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg går ALLTID ut fra at alle menn juger/gjør hva som helst for et ligg. Så i min bok må de jobbe jævlig hardt for å overbevise meg at de er verdt bryet! Så du mener DU er verdt bryet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #8 Del Skrevet 7. januar 2010 Så du mener DU er verdt bryet? De fleste jenter er verdt bryet i og med at vi er mer verdifulle enn menn generelt sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 #9 Del Skrevet 7. januar 2010 De fleste jenter er verdt bryet i og med at vi er mer verdifulle enn menn generelt sett Å si noe sånt i fullt og helt alvor ville i alle fall jeg ha kalt en uovervinnelig kraftig downer! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #10 Del Skrevet 7. januar 2010 Å si noe sånt i fullt og helt alvor ville i alle fall jeg ha kalt en uovervinnelig kraftig downer! :-)) Jeg tulla så klart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 7. januar 2010 #11 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) De fleste jenter er verdt bryet i og med at vi er mer verdifulle enn menn generelt sett Haha , som jeg sa tidligere: "Jenter har til vane med å kraftig overvurdere sitt eget nivå".. Om ei jente ser sånn passe bra ut kan vi godt være interessert i å stikke ut med henne og ha det gøy! For så og se om hun faktisk er noen vi faktisk kan være interessert i å bli i sammen med. Så selv om jeg kansje kunne ha pult deg betyr ikke det automatisk at du er god nok til å være dama mi. Det kan hende men heller tvilsomt, kjærestemateriale er langt i mellom Med andre ord: Jeg inviterer deg ut på grunnlag av førsteintrykk\utseende. Jeg kan invitere deg hjem hvis jeg er kåt. Kjærestemateriale krever god personlighet, litt laid back attitude som gjør at det går an å leve med deg over tid. Endret 7. januar 2010 av toth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 #12 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjærestemateriale er langt i mellom Siste setning kan jeg i alle fall underskrive på med capital letters, for å si det sånn! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #13 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, som jeg sa tidligere: "Jenter har til vane med å kraftig overvurdere sitt eget nivå".. Om ei jente ser sånn passe bra ut kan vi godt være interessert i å stikke ut med henne og ha det gøy! For så og se om hun faktisk er noen vi faktisk kan være interessert i å bli i sammen med. Så selv om jeg kansje kunne ha pult deg betyr ikke det automatisk at du er god nok til å være dama mi. Det kan hende men heller tvilsomt, kjærestemateriale er langt i mellom Jeg kødda. Jeg vet det er bare stygge overvektige damer som er kjærestemateriale fordi de blir ansett for å ha en bedre personlighet. Pene damer er visstnok dugelige til bare en ting... Det har jeg faktisk fått høre av en. Ikke ordrett men det var nå det han mente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 7. januar 2010 #14 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kødda. Jeg vet det er bare stygge overvektige damer som er kjærestemateriale fordi de blir ansett for å ha en bedre personlighet. Pene damer er visstnok dugelige til bare en ting... Det har jeg faktisk fått høre av en. Ikke ordrett men det var nå det han mente. Skrev litt mer, stygge overvektige damer kommer ikke forbi første nivået der de blir invitert ut engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #15 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Skrev litt mer, stygge overvektige damer kommer ikke forbi første nivået der de blir invitert ut engang. Tydeligvis så er det en del som inviterer dem ut Endret 7. januar 2010 av Bianca26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #16 Del Skrevet 7. januar 2010 Menn lyver om alt for å få seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 #17 Del Skrevet 7. januar 2010 Menn lyver om alt for å få seg noe. At enkelte gjør det hersker det nok beklageligvis ikke noen som helst slags tvil om, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 7. januar 2010 #18 Del Skrevet 7. januar 2010 Tydeligvis så er det en del som inviterer dem ut Vel det blir ofte sånn at kvinner overvurderer sitt nivå i kjønnsmarkedet og på grunn av det overbeviser de menn om at de er på ett lavere nivå enn det de faktisk er så de "gir opp" og går for småtjukke kvinnfolk i stedet for å få seg noe. Blir ofte i lag med dem og for å få seg noe fast Min teori i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #19 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha , som jeg sa tidligere: "Jenter har til vane med å kraftig overvurdere sitt eget nivå".. Om ei jente ser sånn passe bra ut kan vi godt være interessert i å stikke ut med henne og ha det gøy! For så og se om hun faktisk er noen vi faktisk kan være interessert i å bli i sammen med. Så selv om jeg kansje kunne ha pult deg betyr ikke det automatisk at du er god nok til å være dama mi. Det kan hende men heller tvilsomt, kjærestemateriale er langt i mellom Med andre ord: Jeg inviterer deg ut på grunnlag av førsteintrykk\utseende. Jeg kan invitere deg hjem hvis jeg er kåt. Kjærestemateriale krever god personlighet, litt laid back attitude som gjør at det går an å leve med deg over tid. Og her er beviser for at MINST like mange menn overvurderer seg selv og sin verdi. Hvilket er min number one reason for å være KJIP på godsakene. Jeg er bare ikke interessert i en fake faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #20 Del Skrevet 7. januar 2010 Vel det blir ofte sånn at kvinner overvurderer sitt nivå i kjønnsmarkedet og på grunn av det overbeviser de menn om at de er på ett lavere nivå enn det de faktisk er så de "gir opp" og går for småtjukke kvinnfolk i stedet for å få seg noe. Blir ofte i lag med dem og for å få seg noe fast Min teori i allefall Forskning viser faktisk at kvinner undervurderer seg selv, mens menn overvurderer seg selv. (når det gjelder utseendet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå