sirka Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Er 29 år nå, og hva er det jeg oppdager???? Jeg synes jeg begynner å få rynker rundt øynene. Har en tendens til å myse en del med øynene, selv med solbriller. Blåøyd vet du, vàr mot solen.... Noen som har forslag til en god krem? Ikke sånn mirakelkrem som jeg har hørt bare flytter rynkene. Skal snart utenlands og tenkte jeg skulle kjøpe meg en krem på tax free. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg synes øyenkremen til MD Formulations som heter Antioxidant Hydrating Eye Cream er helt fantastisk, men den får du kun i hudpleiesalonger eller på nett fra Essential Dayspa. I salong koster den 598,- på nett ca det halve. Av vanlige parfymerimerker synes jeg Estee Lauder har OK øyenkremer (Time Zone Eyes, og Advanced Night Repair Eye Recovery Complex). Jeg har også hørt at Clarins skal ha en god øyenkrem, men den har jeg ikke testet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå