Bryllupsspira Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Noen som vet når bladene begynner å få farge? Når de pleier være ordentlig gule og røde?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 I Trondheim synes jeg høsten er på sitt fineste og mest fargesprakende rundt den 15.oktober. Det er større sjanse for sol i september enn i oktober, men da er det til gjengjeld mye mindre høstfarger. Så rundt midten av oktober er mitt tips!
Bryllupsspira Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2010 Takk :D Kjempe fint med svar :D Er det noe forskjell her i Kongsberg? Vet noen det?
Gjest Gjest_septemberbrud_* Skrevet 9. januar 2010 #4 Skrevet 9. januar 2010 Jeg gifta meg et sted som er mye høyere til fjells enn Kongsberg. Der var det ikke høstfarger i midten av september iallfall.
Bryllupsspira Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2010 Hmm.. kanskje jeg skal droppe tanken på høstbryllyp da.. mange risikoer å ta..
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Hmm.. kanskje jeg skal droppe tanken på høstbryllyp da.. mange risikoer å ta.. Neida, det kan bli regn og styggvær uansett årstid! På østlandet synes jeg høstfargene er finest i siste halvdel av oktober. September blir alt for tidlig. November blir alt for sent.
Frk Johansen Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Fargene kommer når det har vært frost om natta, altså variasjoner fra sted til sted. Også risikerer du jo en høststorm så er alle bladene vekk... Oktober er vel den mest sikre måneden, september kan jo være mild og nydelig i Kongsbergområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå