Gå til innhold

vil ha hverandre, men han tror ikke det går

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marit_*
Skrevet

På en fest i september møtte jeg en fyr, "Lars", som jeg hadde flere fag på universitetet med. Fikk umiddelbar god og lett kontakt. Møttes mye etter det, hadde det veldig fint, men vi rakk aldri å snakke om hva vi var for hverandre før jeg rota med feil person (viste det seg) på en fest, og han ble virkelig såret, det ble "slutt". Men fortsatte å møtes flere ganger i uken, som venner. Han sa han hadde kommet over meg, og så på meg som en venn. Jeg klarte aldri å komme over han, men prøvde ved å finne meg en ny kar (veldig useriøst, bare seksuelt), stadig fortsatt forelsket i Lars. Lars sa hele tiden at han ikke vil ha noe forhold, fordi tidligere forhold har han ødelagt, ikke vært sunne eller noe. Men jeg mener det kommer an på hvem han er sammen med.

Møtte han på byen rett før jul, og fortalte om han nye fyren, fordi jeg trodde han så på meg bare som en venn og han spurte hvordan det gikk. Da ble han sur og såret og sa han følte seg dum som hadde sett an status på oss når jeg tydeligvis hadde gått videre. Altså hadde han følelser for meg likevel? Endte med at jeg ble med han hjem, snakket videre om oss: glade i hverandre, men at han fotsatt var usikker på om han ville ha en kjæreste. Hadde deilig sex (mye bedre enn da vi først møttes), og skiltes med noe mer i lufta enn bare vennskap. følte jeg.

Mye meldinger i jula, type: savner deg, tenker på deg, glad i deg, du er fin. alle søte og koselige. Og hadde det veldig koselig da han kom tilbake etter jula nå. Har vært sammen hver dag siden det, akkurat som om vi var sammen. Men så sier han at han fortsatt ikke vil ha noe forhold. Jeg blir veldig frustrert, og gråter nok en gang. Jeg MÅ ikke ha et forhold med han med en gang, men at det kanskje går mot noe.

Tingen er den at jeg føler at det han sier og gjør ikke henger sammen. Han vil veldig være sammen med meg, akkurat som om vi var sammen, men vil ikke kalle det noe. =/ jeg blir forvirret og såret, og han trodde jeg visste at han ikke ville ha noe forhold. Men jeg føler at han bare ikke innser at et forhold mellom oss ikke nødvendigvis er så forskjellig fra hvordan det er når vi er sammen nå.

Hva ville dere gjort? Prøvd å overbevise han mer, fortsatt å møte han, eller droppa han helt? Bare noen råd er fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en vinglepetter. Jeg tror ikke han er seriøs, men han vet hvor han har deg og liker å ha deg på gress. Jeg hadde gitt beskjed om at det er grusomt sårende og bett ham se til :snurt::kjefte: å finne noen andre å plage!

Og så hadde jeg ikke ønsket/tatt mer kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...