393 Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Har trent med fysioterapeut fra sommeren av, og for og vedlikeholde skulle jeg fortsette med å trene med BALL hjemme. -Men jeg vil heller kjøpe denne tingen jeg er vandt til som henger fra taket og er rød og grå som heter Trim-master. Hun syntes det var billigere med å kjøpe ball, men jeg er ikke vandt til og trene ball, og har bestemt meg for og kjøpe denne. MEN HVOR FINNER JEG DEN! haha, jeg er endten dorlig til og søke på nettet, ellers er det ikke mangen som selger den!?! Håper noen vet, *fort*, jeg må vedlikeholde ;p ;p ;p !!!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Den heter RedCord og hvis du går inn på redcord.no kan du finne ut hvor du får kjøpt den. Der er det også mange forslag til øvelser. Jeg anbefaler å deg å kjøpe RedCord mini. Den er enkel å henge opp og mye billigere! Lykke til med treningen!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Flust.no har f.eks. miniredcorden. De sender ut raskt og har du trumfkort kan du bruke oppsparte trumfmidler, og få utbytte på kjøpet.
Wiggins Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Har trent med fysioterapeut fra sommeren av, og for og vedlikeholde skulle jeg fortsette med å trene med BALL hjemme. -Men jeg vil heller kjøpe denne tingen jeg er vandt til som henger fra taket og er rød og grå som heter Trim-master. Hun syntes det var billigere med å kjøpe ball, men jeg er ikke vandt til og trene ball, og har bestemt meg for og kjøpe denne. MEN HVOR FINNER JEG DEN! haha, jeg er endten dorlig til og søke på nettet, ellers er det ikke mangen som selger den!?! Håper noen vet, *fort*, jeg må vedlikeholde ;p ;p ;p !!! Som de andre sa her så kjøper du den fra www.redcord.no Der har de også tilleggsgreier som slynge, andre håndtak osv. Jeg antar at du tar sikte på minimasteren, den fungerer akkurat like bra som terapimasteren, bortsett fra at den har enklere oppheng. Du må kjøpe et par kraftige kroker med gjenger på en byggevarebutikk, finne ut hvor i taket bjelken sitter og så bore hull i den og skru i skruene. Jeg har en slik selv hjemme, og jeg må si det er et utmerket treningsredskap, mye bedre enn en ball.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Du må kjøpe et par kraftige kroker med gjenger på en byggevarebutikk, finne ut hvor i taket bjelken sitter og så bore hull i den og skru i skruene. Redcord har nå to pakker til gode priser på sin nettbutikk, www.redcord.no. Når man kjøper enten Redcord Mini eller Redcord Trainer (tidligere TrimMaster/TerapiMaster) følger det med oppheng så du trenger ikke dra på en byggvarebutikk å kjøpe. Lykke til med treningen! Denne formen for trening er kjempegøy og veldig effektiv :-)
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Jeg fikk en Redcord Mini med bred slynge i julegave av min mor. Jeg trener i den hver dag nå. Helt genial trening spør du meg. Merker fremgang allerede :-) Gjør øvelsene som er illustrert på øvelsesplakaten som fulgte med. Det ligger også noen videoer av øvelser på www.redcord.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå