Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker som fører det merket og selger jakkene i Drammen/Oslo området? Syns jakkene ser veldig gode og varme ut, men har lyst til å prøve de først før jeg bestemmer meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Timalu i Drammen hadde ihvertfall Canada goose tidligere i vinter.

Gjest Gjest_siv_*
Skrevet
Syns jakkene ser veldig gode og varme ut, men har lyst til å prøve de først før jeg bestemmer meg ;-)

Hvis VARME er det du jakter etter, er det mange som likner på CanadaGoose som gjør samme jobben. Da sparer du massevis av penger, men det er kanskje MERKET du jakter på...

Skrevet

Det er ikke mange jakker som er like varme som Canada goose.

Canada goose er den varmeste jakken jeg noen gang har hatt. Den er god og varm selv om det er kaldere enn 20 kuldegrader. Det har jeg erfart de siste dagene.

Du kan kjøpe Canada goose brukt på finn.no også. Jeg kjøpte min der for 500 kroner. Jeg gorde et kupp. Du må nok regne med å betale 2000-3000 for en pent brukt jakke hvis du kjøper den nå. Jeg kjøpte min tidlig i høst, før det begynte å bli kaldt. Den er litt slitt, men like varm. Bare pass på å få en ekte Canada goose. Det selges en del fake jakker der. Men hvis du kjenner merket er det lett å se hvilke som er ekte hvis de har bilder av akkurat den jakken de skal selge.

Skrevet

Lykke til med å finne en butikk i Norge som har igjen, alt er utsolgt. Utlandet og nettbutikker er svaret:-) eventuelt finn.no men vær obs på fake, det er veldig mye av det på finn.no for tiden! Du skildner fort fake på bla. pelsen på hetta, eller ved å spørre om sertifiseringskort/kvittering.

Skrevet
Det er ikke mange jakker som er like varme som Canada goose.

Her er 4 jakker som er like varme, eller varmere, enn CanadaGoose - flere av de koster noen tusen mindre enn CanadaGoose

Lowe Alpin Supernova Parka

Tierra Ace Down

Nanok Expidition Pro

Mountain Hardwear Sub Zero

Mammut Ambler Hooded

Helly Hansen Odin

NorthFace Himalaya

Bergans Expidition

RAB Expidition

Gjest Borghild
Skrevet

Fins det Canada Goose uten pels? Jeg HATER den pelsen på hetta. Ser for meg ulver uten hale. Stakkars. Er skikkelig pelsmotstander. Bruker helst ikke ekte dun heller. Vet mange fugler blir pint og ribbet fjæra av i levende live. Uff.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet
Fins det Canada Goose uten pels? Jeg HATER den pelsen på hetta. Ser for meg ulver uten hale. Stakkars. Er skikkelig pelsmotstander. Bruker helst ikke ekte dun heller. Vet mange fugler blir pint og ribbet fjæra av i levende live. Uff.

Canada Goose bruker pels fra Coyote, som er beskattet gjennom bærekraftig forvaltning av bestanden. De går også god for at gåsene deres ikke er ribbet levende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...