Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Politiet er stokk dumme, for ikke å snakke om politikerene som ikke har noe vett i skolten. De som jobber i butikk er jo som alle vet idioter som ikke har fått seg noen annen jobb. Jeg tør ikke engang fortelle alt som feiler de som jobber på NAV og ellers i stat og kommune. Ja, og alle journalistene da, de er jo supertette. Selv jobber jeg som lærer og får stadig høre hvor ubrukelig jeg er. Det er utrolig at det går rundt her i landet med en sånn gjeng med idioter.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Vel, det er nok noe sannhet i disse stemplene. Det er en grunn til at mange hater politifolk og lærere. De er ofte: - Misbrukende maktutøvende overfor uskyldige mennesker - Ikke så veldig smarte - mange har fått ødelagt sine liv på grunn av disse menneskene
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Finns ikke manko på idioter her inne heller ser jeg..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Uff, så dum jeg er, jeg glemte jo helt å nevne barnehageansatte, alle i NRK, veivesenet,helsevesenet(særlig de på helsestasjonen)og drosjesjåfører. Og at lærere ofte ikke er smarte som du sier, er nok helt riktig. Jeg får selv høre det til stadighet og det får de flese av kolegaene mine også. Men hvor er alle disse utrolige dyktige menneskene her i landet? Hadde det ikke vært på sin plass om ikke de kunne tatt over. Tatt over som lærere, politikere og politi slik at ikke hele Norge gitt til hel..e.
CheezDoodles Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Ehm...hatt en dårlig dag på jobb eller?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Men hvor er alle disse utrolige dyktige menneskene her i landet? De flyttet nok for noen hundre år siden til USA.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Vel, det er nok noe sannhet i disse stemplene. Det er en grunn til at mange hater politifolk og lærere. De er ofte: - Misbrukende maktutøvende overfor uskyldige mennesker - Ikke så veldig smarte - mange har fått ødelagt sine liv på grunn av disse menneskene Det skal vi vel ta med en stor klype salt. Du havner ikke i klammeri med politiet ved å være uskyldig, og holde deg unna bråk. Hvis politiet ser det nødvendig å bryte inn i livet ditt må det være NOEN som har gjort et eller annet. Forøvrig er politimenn selvsagt ikke dumme. Hva for slags tullinger skylder på manglende intelligens? Da er du åpenbart ikke i stand til å sette deg inn i politiets perspektiv, og det demonstrerer en manglende selvinnsikt. Å si at de andre er dumme, er faktisk en dum ting å si.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Det vil alltid være noen forståsegpåere som mener de kan alle andres jobb så mye bedre. Derfor er alle andre enn dem selv stokk dumme. Det verste er at de som har behov for å fortelle andre hvor dumme de er, som regel er helt inkompetente selv. De uttaler seg om ting de overhodet ikke har forutsetninger til å inneha nevneverdig kunnskap om. Dette skinner vanligvis raskt gjennom i innleggene deres, selv om de nekter å innse det selv, og som regel durer videre med de samme usaklighetene. Alle yrkesgrupper kan gjøre ting bedre, og ingen mener vel at de ikke kan gjøre noe annerledes. Men det kommer aldri noe godt av utskjelling, og at bedrevitere skal fortelle mennesker som har lang fartstid i arbeidslivet hvordan de skal gjøre den jobben de har brukt mange år av livet sitt til å utdanne seg til.
Lykkelitenen Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Det vil alltid være noen forståsegpåere som mener de kan alle andres jobb så mye bedre. Derfor er alle andre enn dem selv stokk dumme. Det verste er at de som har behov for å fortelle andre hvor dumme de er, som regel er helt inkompetente selv. De uttaler seg om ting de overhodet ikke har forutsetninger til å inneha nevneverdig kunnskap om. Dette skinner vanligvis raskt gjennom i innleggene deres, selv om de nekter å innse det selv, og som regel durer videre med de samme usaklighetene. Alle yrkesgrupper kan gjøre ting bedre, og ingen mener vel at de ikke kan gjøre noe annerledes. Men det kommer aldri noe godt av utskjelling, og at bedrevitere skal fortelle mennesker som har lang fartstid i arbeidslivet hvordan de skal gjøre den jobben de har brukt mange år av livet sitt til å utdanne seg til. Siterer denne Og legger til at det desværre også er slik at man husker best de som gjorde en dårlig jobb. Så hadde mann en elendig lærer, har vært i klammeri med en lite medmenneskelig politimann, eller møtt en inkompetent butikkansatt, så er det disse man husker og setter som "mal" for alle andre.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #10 Skrevet 8. januar 2010 Det er mange flinke lærere, men noen er uheldige. Veldig misfornøyd med de jeg hadde på barne-/ungdomsskolen spesielt siden vår eneste mannlige lærer måtte gå pga. jentene likte ikke at han stoppet snakkingen i timen. Resultatet var bråk i klasserommet, og en utdanning rettet mot jentene. Karakterene var til en viss grad basert på hvor godt læreren likte elevene. Merket godt dette da mattekarakteren min var 4, samtidig som jeg fikk 5 på begge eksamener, og lå på samme nivå på senere utdanning. Heldigvis er det ble det mye bedre i videregående, der lærerne var menn (yrkesfag). Jeg sier at menn er bedre lærere, men at de er bedre egnet til å lære opp gutter på lik linje med at kvinner er flinke til å lære opp jenter. Det første som skjedde da jeg ble ferdig med ungdomsskolen var at de fleste karakterene gikk flere hakk opp. På universitetsnivå har jeg for det meste truffet på veldig gode lærere, kommer godt frem at det er folk som kan sine saker.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #11 Skrevet 8. januar 2010 Dårlige karaktere = læreren er skikkelig dårlig. Gode karaktere = eleven er svært dyktig.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Dårlige karakterer = dårlig lærer || dårlig elev Gode karakterer = (dyktig lærer && dyktig elev) || (karismatisk elev && moralsk hemmet lærer) || (dårlig lærer && svært dyktig elev) vanligvis..
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 Jeg foreslår at ts tar over landet. H*n er nok den mest oppegående her i landet til å kunne ha et slikt ansvar.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Jeg foreslår at ts tar over landet. H*n er nok den mest oppegående her i landet til å kunne ha et slikt ansvar. Ts sitt innlegg er ment som ironi, noe jeg tror de fleste forstår. Det dukker med jevne mellomrom opp tråder hvor lærere, politifolk, leger osv. osv. blir beskyldt for å være dumme og udugelige. TS laget tråden som et tilsvar til disse trådene.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Jeg foreslår at ts tar over landet. H*n er nok den mest oppegående her i landet til å kunne ha et slikt ansvar. Jeg tror du er rusk jeg. Jeg er jobber jo som lærer, jeg er jo så og si den mest ubrukelig av de alle. Alle vet jo det at lærere stort sett gjør en udugelig jobb og stort sett bare syter og klager, jeg er ikke noe unntak. Nei, det må da være noen med vettet i behold igjen??
mysan Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Det finnes udugelige individer innen alle yrkesgrupper, og desverre er det slik at det er de som gjør seg bemerket slik at vi husker dem. Folk som gjør som de skal og fungerer tilfredstillende, legger vi ikke merke til - det ser man som en selvfølge. Det er en selvfølge at en lege kan jobben sin. Det er legen som gjør en fatal feil vi legger merke til. Osv.
Gjest Det private næringsliv Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Norge går rundt på grunn av alle oss flinke mennesker som jobber i det usubsidierte private næringsliv. Undermålerne ender opp i det offentlige eller i subsidierte næringer som f. eks. landbruk og media. Ja, vi holder liv i dere. Si nå pent takk.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Norge går rundt på grunn av alle oss flinke mennesker som jobber i det usubsidierte private næringsliv. Undermålerne ender opp i det offentlige eller i subsidierte næringer som f. eks. landbruk og media. Ja, vi holder liv i dere. Si nå pent takk. Media er den fjerde statsmakt. Du har vel innsikt nok til å forstå kompleksiteten i systemstrukturer og maktstrukturer, du. Stakkars, sitt med regnearket ditt i selskapet/bedriften din du, som hver gang det blir økonomiske nedturer må reddes av staten - ja, nettopp, offentlig sektor.
Gjest Det private næringsliv Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Media er den fjerde statsmakt. Du har vel innsikt nok til å forstå kompleksiteten i systemstrukturer og maktstrukturer, du. Stakkars, sitt med regnearket ditt i selskapet/bedriften din du, som hver gang det blir økonomiske nedturer må reddes av staten - ja, nettopp, offentlig sektor. Media i Norge er gjennomsubsidiert. ARK-avgift, avisstøtte. momsfritak, innkjøpsordninger, monopoler, etc. Svært lite av dette er levedyktig i en bærekraftig økonomi. Derfor stemmer også de fleste journalister blodrødt. Finanskrisen skyldes primært udugelige statsbanker.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 Media i Norge er gjennomsubsidiert. ARK-avgift, avisstøtte. momsfritak, innkjøpsordninger, monopoler, etc. Svært lite av dette er levedyktig i en bærekraftig økonomi. Derfor stemmer også de fleste journalister blodrødt. Finanskrisen skyldes primært udugelige statsbanker. Gratulerer. Dette innlegget lyser intelligens og kunnskap lang vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå