Gjest Kmann Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Kor treffer æ dåkker, deilige Tromsø damer som har lyst på d lille ekstra, kos ;-) Har leita i Sør-byen, pøbbene der - men har ikke funnet dæ enda :-(
Gjest gjestegjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Kor treffer æ dåkker, deilige Tromsø damer som har lyst på d lille ekstra, kos ;-) Har leita i Sør-byen, pøbbene der - men har ikke funnet dæ enda :-( da tror jeg du må skifte teknikk...tromsø er jo den letteste byen i landet og få seg noe i ! det er ikke for ingenting den kalles klamydia-hovedstaden...10 000 studenter fordelt på et areal med puber på 4 kvadratkimlometer. Win-win.
Gjest womenwomen Skrevet 8. januar 2010 #3 Skrevet 8. januar 2010 da tror jeg du må skifte teknikk...tromsø er jo den letteste byen i landet og få seg noe i ! det er ikke for ingenting den kalles klamydia-hovedstaden...10 000 studenter fordelt på et areal med puber på 4 kvadratkimlometer. Win-win. Åh æ elske Tromsø . E så lettvint å få sæ noe der ...i taxikøa , på puben , på buss stoppet , ja kor som helst treff du en eller anna som vil bli med dæ hjem ! Dem e ikkje tungbedd akkurat de karan der heller ...he he !
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #4 Skrevet 8. januar 2010 De spørs jo i hvilken aldersgruppe du søker jenter i da? kan jo hende du er på feile utesteder
Gjest Kmann Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 De spørs jo i hvilken aldersgruppe du søker jenter i da? kan jo hende du er på feile utesteder E kanskje litt kresen, e ikkje redd for Clamydia (kondomer e selvfølge). Dessuten er det lite Clamydia i aldersgruppen 30-35 år. Det er den aldersgruppen jeg finner vakrest ;-)
Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Enda et eksempel på folk som er med på å danne det stereotypiske bildet av nordlendinger.
Snipa Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Enda et eksempel på folk som er med på å danne det stereotypiske bildet av nordlendinger. Det er det jo ikke. Han klager jo tvert imot på at han ikke får seg noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå