Gå til innhold

Tromsø damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kor treffer æ dåkker, deilige Tromsø damer som har lyst på d lille ekstra, kos ;-)

Har leita i Sør-byen, pøbbene der - men har ikke funnet dæ enda :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestegjest
Skrevet
Kor treffer æ dåkker, deilige Tromsø damer som har lyst på d lille ekstra, kos ;-)

Har leita i Sør-byen, pøbbene der - men har ikke funnet dæ enda :-(

da tror jeg du må skifte teknikk...tromsø er jo den letteste byen i landet og få seg noe i ! det er ikke for ingenting den kalles klamydia-hovedstaden...10 000 studenter fordelt på et areal med puber på 4 kvadratkimlometer. Win-win.

Gjest womenwomen
Skrevet
da tror jeg du må skifte teknikk...tromsø er jo den letteste byen i landet og få seg noe i ! det er ikke for ingenting den kalles klamydia-hovedstaden...10 000 studenter fordelt på et areal med puber på 4 kvadratkimlometer. Win-win.

Åh æ elske Tromsø . E så lettvint å få sæ noe der ...i taxikøa , på puben , på buss stoppet , ja kor som helst treff du en eller anna som vil bli med dæ hjem ! Dem e ikkje tungbedd akkurat de karan der heller ...he he !

Skrevet

De spørs jo i hvilken aldersgruppe du søker jenter i da?

kan jo hende du er på feile utesteder

Skrevet
De spørs jo i hvilken aldersgruppe du søker jenter i da?

kan jo hende du er på feile utesteder

E kanskje litt kresen, e ikkje redd for Clamydia (kondomer e selvfølge). Dessuten er det lite Clamydia i aldersgruppen 30-35 år. Det er den aldersgruppen jeg finner vakrest ;-)

Gjest Gjest_Ingvild_*
Skrevet

Enda et eksempel på folk som er med på å danne det stereotypiske bildet av nordlendinger.

Skrevet
Enda et eksempel på folk som er med på å danne det stereotypiske bildet av nordlendinger.

Det er det jo ikke. Han klager jo tvert imot på at han ikke får seg noe! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...