Gjest Gjest_Sunniva_* Skrevet 7. januar 2010 #1 Del Skrevet 7. januar 2010 Vet ikke helt hvorddan jeg skal få dagene til å gå,jeg. Har ikke vært singel på hvertfall 10 år...Vet likssom ikke helt hvordan jeg ska "te" meg alene. Telefonen ringer sjeldnere, ikke flere kjæreste meldinger, ingen besøk av kjæreste...Vi bodde ikke sammen da. Har ikke hatt samboer siden 2001... tenker mye på han da. Lurer på hva han gjør, hvordan det går.Jeg vet han depper endel, jeg også det, for jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor det ble slutt...Jeg kan tenke ut ting vi begge gjorde som kunne gjort utslaget, men det er sånne filleting at det egentlig ikke er god nok grunn til å brukes som undskyldning engang. Men det ble altså slik uansett. Men jeg får bare begynne med mitt nye, single liv da. Begynne å trene kanskje? Når denne sprengkulda forsvinne så,kanskje... Og kanskje en dag dukker min kjære drømmemann opp!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Del Skrevet 7. januar 2010 det er mange ting du kan gjøre for å få has på tomheten når et forhold tar slutt. F.eks: 1. Ta kontakt med gamle venner, eller søk en ny hobby og få nye venner. 2. Meld deg inn i røde kors og meld deg som frivillig hjelper f.eks? Kan få bort fokuset fra den litt grå hverdagen og fylle timene med noe meningsfyllt 3. Trene, gjøre ting for velvære og helse 4. Skjemme seg selv bort litt ekstra Singellivet kan være rart og stusselig til å begynne med.. men etterhvert blir det ikke så verst allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 7. januar 2010 #3 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, jeg skal hvertfall begynne med seriøs trening. Men jeg liker meg best ute, i skog og mark.Så når det blir mildere ute,skal jeg både jogge og gå på ski. Treningsenter er for dyrt. Men å ta kontakt med gamle benner, er jeg for pysete til. Hvordan gjør jeg det? Bare sende en melding f.eks? det ligger vel i frykten for at de ikke skal bry seg om det, og til og med synes det er teit...Vet ikke jeg. Tar meg selv i å vil ta kontakt med han hele tiden. Bare for å snakke om hva som egentlig skjedde.Og hvorfor.Men kvier meg fordi jeg tenker at det sikkert er til det beste at det er slutt også.. Neimen ikke lett,nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Donna_* Skrevet 7. januar 2010 #4 Del Skrevet 7. januar 2010 Tar meg selv i å vil ta kontakt med han hele tiden. Bare for å snakke om hva som egentlig skjedde.Og hvorfor.Men kvier meg fordi jeg tenker at det sikkert er til det beste at det er slutt også.. Skjønner ikke dette helt. Hvorfor tar du ikke kontakt med han? Du sier dere depper begge to. Dersom dette er på grunn av at forholdet tok slutt må det vel kunne repareres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå