Gjest 167cm Skrevet 7. januar 2010 #1 Del Skrevet 7. januar 2010 Enkelt spørsmål: Menn, kunne dere vært sammen med en dame som er høyere enn dere? Damer, kunne dere vært sammen med en mann som er lavere enn dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. januar 2010 #2 Del Skrevet 7. januar 2010 Enkelt spørsmål: Menn, kunne dere vært sammen med en dame som er høyere enn dere? Det kunne faktisk ikke vært mange centimeterne, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. januar 2010 #3 Del Skrevet 7. januar 2010 Om det var mindre enn 5cm lavere, muligens.. Lavere enn det, mest sannsynlig nei. Liker høge menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #4 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, men så er jeg 1.60, og å finne en mann som er lavere enn det er godt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 7. januar 2010 #5 Del Skrevet 7. januar 2010 Enkelt spørsmål: Menn, kunne dere vært sammen med en dame som er høyere enn dere? Damer, kunne dere vært sammen med en mann som er lavere enn dere? Jeg blåser en lang marsj i lengden til folk - Det er helt andre ting som avgjør hvem som er en innehaver av en fin personlighet eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2010 #6 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei, ikek mer enn noen centimenter i allefall - men det er jammen ikke mange karene som er kortere enn meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #7 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei. Kjenner også at jeg ikke er helt komfortabel når jenter har på seg sko som gjør til at de blir høyere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 7. januar 2010 #8 Del Skrevet 7. januar 2010 Tja, i utgangspunktet så... Men noe av det jeg faller for er høyde, siden jeg liker å føle meg lita Men nå vet jeg ikke enda hvilken innpakning drømmemannen kommer i, så ser ikke bort fra noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei det kunne jeg nok ikke. Foretrekker + 20 cm, så jeg fortsatt kan titte litt opp om jeg har høye sko på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. januar 2010 #10 Del Skrevet 7. januar 2010 Joda, kunne sikkert det hvis hun var noe å satse på men for det meste ser jeg ikke poenget. Det finnes flere fisker i havet for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #11 Del Skrevet 7. januar 2010 Nei. Foretrekker at mannen er i hvert fall 12 cm høyere, så jeg kan gå i høye hæler og fortsatt være lavest. Det høres nok sikkert teit ut, men så overfladisk er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. januar 2010 #12 Del Skrevet 7. januar 2010 Ntjaa. Vil helst at mannen er iallefall litt høyere. Er ikke såhøy selv, så stort sett er menn høyere uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. januar 2010 #13 Del Skrevet 7. januar 2010 Sånt betyr ingenting for meg. Nå er jeg 154 cm, så å finne en som er lavere enn det skal vel litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undomiel Skrevet 7. januar 2010 #14 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er 1.82. Siden jeg er såpass høy, vil jeg nok foretrekke en partner som er noen cm høyere enn meg. Også synes jeg jo uansett at hvis en mann/gutt er høy, så blir han automatisk litt kjekk Personlighet teller også veldig mye, men hadde følt meg litt snål om jeg var høyest... Selv om han hadde hatt drømmepersonligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 7. januar 2010 #15 Del Skrevet 7. januar 2010 Enkelt spørsmål: Menn, kunne dere vært sammen med en dame som er høyere enn dere? Ja absolutt! Jeg gir ikke opp en bra dame bare fordi hun er høyere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alpha Skrevet 7. januar 2010 #16 Del Skrevet 7. januar 2010 Høye damer er maskuliner og lite elegante. Selv modeller blir lite lekre å se på dersom de når en viss høyde. Selv er jeg høy, så at dama er høyere enn meg har jeg aldri opplevd, men jeg foretrekker i alle tilfeller damer som er ganske mye lavere enn meg selv. Mellom 1.60 og 1.75. Kvinner skal være små og nette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 7. januar 2010 #17 Del Skrevet 7. januar 2010 Veldig sjelden jeg møter kvinner som er høyere enn meg, blir bittelitt satt ut hver gang jeg gjør det. Men jeg utelukker ikke at jeg kunne likt ei som var høyere enn meg, er ikke som at jeg ville unngått ei jente jeg ellers liker bare fordi hun er høyere enn meg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. januar 2010 #18 Del Skrevet 8. januar 2010 Veldig sjelden jeg møter kvinner som er høyere enn meg, blir bittelitt satt ut hver gang jeg gjør det. Men jeg utelukker ikke at jeg kunne likt ei som var høyere enn meg, er ikke som at jeg ville unngått ei jente jeg ellers liker bare fordi hun er høyere enn meg. :gjeiper: Flekk ut noen tall her. Da mener jeg høyde, omkrets på biceps, alder, postnummer og antall tommer i livet på buksene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 8. januar 2010 #19 Del Skrevet 8. januar 2010 Skal vi se, det blir vel 185, ukjent bicepsomkrets, 21, 1xxx, og 34-32 eller noe sånt. Noe mer du skulle vite? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 8. januar 2010 #20 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Editert bort feil. Endret 8. januar 2010 av Kjetil S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå