Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har gått tom! Liker serier som Brothers & Sisters, Weeds, Lipstick Jungle, Gossip Girl o.l. Er 34 år hvis det kan være veiledende (ja, jeg vet jeg er for gammel til GG, men den er underholdende Helst en serie som har gått en stund slik at det er mulig å få tak i flere episoder.
Gjest Sooki Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Nurse Jackie, Vampire Diaries, True Blood, Greys Anatomy, Glee.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 House er genial! Spesielt utover i sesongene hvor man virkelig blir kjent med rollefigurene. Sykehusserie. True Blood som nevnt over. Vampyrserie for voksne. Jeg måtte venne meg litt til den, men nå er jeg hekta og har bestilt alle bøkene. Mad men skal være bra, det er min neste serie. Handler om reklamebyrå på 60 tallet. Dexter handler om en seriemorder som også er politi. Psych handler om en som jobber i politiet, alle tror han er synsk men så er han egentlig bare veldig god på cold reading. Nip/Tuck handler om to plastikkirurger i Miami Regner med at du har sett frustrerte fruer
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2010 #5 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er veldig glad i Greek. Det er en Gossip Girl-lignende sak, men den foregår på college. Se her. Ellers er min desiderte favorittserie How I Met Your Mother. Hysterisk morsom! Kan jo også nevne: * Scrubs - morsom sykehusserie (tror nesten man må ha bodd under en stein for ikke å ha fått med seg noe av denne serien ) * Sons of Anarchy - en litt mer heavy serie om en outlaw motorsykkelklubb (utrolig bra skuespillere) * Friday Night Lights - handler om en liten by i Texas og dens fotballag * Entourage - ''Sex og Singelliv for menn'' (og kvinner )
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 Vil anbefale Armywifes som handler om koner (og en mann) til soldater som er utenlands. Serien foregår på basen i USA der alle familiene bor. Jeg både ler og gråter når jeg ser denne - herlig!
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Vil anbefale Armywifes som handler om koner (og en mann) til soldater som er utenlands. Serien foregår på basen i USA der alle familiene bor. Jeg både ler og gråter når jeg ser denne - herlig! Jeg har ikke sett så mye på den, men noe lignende er The Unit. Den kan vel kalles for mannfolkas Armywives eller noe. Jeg liker jo veldig godt litt action jeg da, og i The Unit får man en god blanding av det og av damene som er på basen. Armywives blir litt for puslete for meg.
Gjest Hei. Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 Jeg er veldig glad i Greek. Det er en Gossip Girl-lignende sak, men den foregår på college. Se her. Ellers er min desiderte favorittserie How I Met Your Mother. Hysterisk morsom! Kan jo også nevne: * Scrubs - morsom sykehusserie (tror nesten man må ha bodd under en stein for ikke å ha fått med seg noe av denne serien ) * Sons of Anarchy - en litt mer heavy serie om en outlaw motorsykkelklubb (utrolig bra skuespillere) * Friday Night Lights - handler om en liten by i Texas og dens fotballag * Entourage - ''Sex og Singelliv for menn'' (og kvinner ) Vi har lik smak. Digger spesielt Entourage og Friday Night Lights samt Scrubs(likte også de første sesongene av GG). Takk for tips ang. Greek Skal sjekkes ut.
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 8. januar 2010 #9 Skrevet 8. januar 2010 Jeg har ikke sett så mye på den, men noe lignende er The Unit. Den kan vel kalles for mannfolkas Armywives eller noe. Jeg liker jo veldig godt litt action jeg da, og i The Unit får man en god blanding av det og av damene som er på basen. Armywives blir litt for puslete for meg. Way to go. Synes denne serien er lite underholdende iforhold til The Unit.
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 Vi har lik smak. Digger spesielt Entourage og Friday Night Lights samt Scrubs(likte også de første sesongene av GG). Takk for tips ang. Greek Skal sjekkes ut. Kan jo forresten tipse deg om en ny serie som begynner neste uke. Sjekk traileren her. Blue Mountain State heter serien og den virker bare helt fantastisk. En blanding mellom Greek, American Pie og Friday Night Lights. Den skal definitivt sjekkes ut!
Alladin Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 Entourage er bare magisk. Nå har jeg sett alle sesongene av dem, så da gikk jeg faktisk over på Simpsons. Helt utrolig hvor mye bra som kommer ut av Homer. Avslutter alltid hver kveld med ett par episoder av Simpsons i sengen før jeg sovner.
cornygirl Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Hardu sett Gilmore Girls? Den er jo bra. Ellers vil jeg anbefale Glee! Den er veldig morsom. Serier som One Tree Hill og Friday Night lights er også bra... Akutten??
Gjest -Gjest- Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 The Office - An American Workplace Burn Notice Modern Family
Gjest Gjest_Ingalill_* Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Queer as Folk. Fantastisk serie. - ellers bifaller jeg True Blood :-)
Alladin Skrevet 18. januar 2010 #17 Skrevet 18. januar 2010 Tusenbröder er en kul/ morsom svensk serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå