Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt innsats så har jeg blitt kvitt de fleste urenhetene i ansiktet,heldigvis! Resutatet er synelige store porer! Noen her som har funnet et produkt som klarer å få dem til å trekke seg sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker en krem fra vichy som skal redusere store porer. Jeg bruker den hver kveld, eller hvis jeg har gjort noe spesielt for å rense porene mine - damping, ansiktsmaske, klemmetokt og slitt.

Vichy anti-imperfections

post-9642-1262886149_thumb.jpg

Endret av Lemming
Skrevet (endret)

Fåes kjøpt på de fleste apoteker.

Endret av Lemming
Skrevet

Ser du noen forbedring da?

Skrevet

Hvilke av produktene som har hjulpet på porene mine vet jeg ikke, men sikkert en kombinasjon. God rens, toner og dagkrem. Har brukt rens og toner fra Exuviance og dagkrem fra Decleor. Porene mine har blitt myye mindre ved bruk av disse. Bruker også mineralfoundation, vet ikke hvor mye det har å si, men nevner det uansett. Mener å ha hørt at toner og/eller serum vil kunne gjøre porene mindre, om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men det jeg gjør funker iallefall for meg! :)

Skrevet

hvilken dagkrem brukte du da?

Skrevet
Denne :) Om hudtypen din "tillater" at du kan bruke denne så anbefales den sterkt! :)
Skrevet

Jeg har vurdert å kjøpe den faktisk :) Hvordan huddtype har du?

Skrevet

Fet/kombinert hud.. Har ikke såå mye urenheter lenger, men blir lett blank i ansiktet utover dagen om jeg ikke bruker ordentlige produkter. Denne kremen har virkelig reddet meg, holder huden min "matt" og fin hele dagen.

Skrevet
Fet/kombinert hud.. Har ikke såå mye urenheter lenger, men blir lett blank i ansiktet utover dagen om jeg ikke bruker ordentlige produkter. Denne kremen har virkelig reddet meg, holder huden min "matt" og fin hele dagen.

Jeg har store porer,lett for urenheter men blir aldri blank likevel. Merkelige huden..:/ Bruker "Active moist" fra Dermalogica med ylang ylang olje under på dagen. Om natta bruker jeg ylang ylang balm. Må snart ha ny dagkrem så mulig jeg tester ut denne. Den er jo ikke veldig dyr heller :)

Skrevet

Nei, den er ikke dyr, heldigvis :) Så om den ikke skulle passe for deg er det ikke så mye penger tapt, verdt et forsøk iallefall!

Skrevet
Ser du noen forbedring da?

Jeg ser forbedring ja, men da må jeg være flink å bruke den også. De periodene jeg er flink å rense huden hver kveld og bruker kremen etterpå har porene blitt betydelig mindre og mindre synlige. Men det nytter ikke å smøre på etter én rens og tro at porene trekker seg sammen over natten. Men slik er det vel med alle produkter. ;)

Skrevet

Decleòr GEL PROLAGÈNE er en gel som du også kan bruke på store porer, arr og uelastisk hud.

Husker jeg brukte denne for noen år tilbake, virker litt, men så sluttet jeg bare å bruke den etter 1 tube (vil tro det var økonomien som satte en stopper). Kanskje den ville hatt en bedre virking om jeg bare hadde forsatt med den...! :)

Skrevet
Decleòr GEL PROLAGÈNE er en gel som du også kan bruke på store porer, arr og uelastisk hud.

Husker jeg brukte denne for noen år tilbake, virker litt, men så sluttet jeg bare å bruke den etter 1 tube (vil tro det var økonomien som satte en stopper). Kanskje den ville hatt en bedre virking om jeg bare hadde forsatt med den...! :)

Tusen takk for tips,skal sjekke ut denne også :)

Skrevet
Jeg ser forbedring ja, men da må jeg være flink å bruke den også. De periodene jeg er flink å rense huden hver kveld og bruker kremen etterpå har porene blitt betydelig mindre og mindre synlige. Men det nytter ikke å smøre på etter én rens og tro at porene trekker seg sammen over natten. Men slik er det vel med alle produkter. ;)

Ja man må være tolmodig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...