Gå til innhold

Blod...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

hvor normalt er det å begynne å blø to uker etter man er ferdig med mensen? Kan det ha noe med cannesten stikkpillen jeg tok sist onsdag? Eller bør jeg ringe legevakta snarest?

Hilsen drama-queen vagina ogaboga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Det kan være en urliten hormonforstyrrelse, tror ikke det har med stikkpillen å gjøre.

Dersom du blør mye eller ofte i mellom menstruasjonene bør du kontakte lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en liten tur til doktoren du Ogaboga - og du er ikke noen dramaqueen av den grunn *klapper Ogaboga beroligende på hodet*

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

jammen her er sånn det er, det begynte på onsdag med svart utflod (æsj ja jeg vet) og så ble det rødt og plutselig masse rødt, som mensen. i går bare blødde det som besatt og i dag har det ennå ikke stoppet, og jeg har noe som ligner på menssmerter. Har prøvd å ringe legen men det er bare opptatt. Og siden jeg går på p-piller, bør jeg fortsette å ta disse? (siden man ikke tar dem mens man har mensen mener jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Jeg snakket med legen på telefonen, og han sa dette var helt normalt, hva i all hverden skal jeg gjøre da, når dere sier det er farlig? Han sa det er pga p-pillene at det skjer. Æsj jeg begynner å gå lei av å bekymre meg for alt mulig faens teite fitte, bør jeg til legen eller ikke, når han sa det var normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller stolt på legen enn folk her inne. Men jeg ville også stolt på meg selv mer enn legen, i og med at han ikke har sett deg. Jeg ville derfor dratt til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Siden ikke jeg har noe vondt så kan jeg vente til mandag, ta det på sikt eller hva det kalles. Mora til typen min har opplevd litt av hvert, jeg kan jo snakke med henne også. Slutter det ikke, ringer jeg lege på mandag. Takk for all hjelp og svar iallfall, skal si ifra åssen dette går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...