havsulen Skrevet 29. august 2003 #1 Skrevet 29. august 2003 Har skrevet om starten paa vaart ekteskap i min bryllupsdagbok. Er uendelig takknemlig etter aa ha opplevde den beste dagen i mitt liv. Foer bryllupet skjoente jeg ikke at noen kunne si det - men naa kan jeg med haanden paa hjertet si at den var den beste dagen jeg har opplevd saa langt. Nesten for mye godt til et lite hjerte... klem fra Havsulen paa bryllupsreise i Hellas
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2003 #2 Skrevet 29. august 2003 SÅ UTROLIG RØRENDE OG VAKKERT!!!!SITTER HER PÅ JOBBEN MED MASSE TÅRER I ØYNENE...............
nessi Skrevet 29. august 2003 #3 Skrevet 29. august 2003 Høres ut som om du hadde en så bra dag som det overhode var mulig for det å få. Kjempe koselig. Håper jeg er like heldig når min tid kommer. Fortsatt god bryllupsreise.
cappocino Skrevet 29. august 2003 #4 Skrevet 29. august 2003 Kos å høre at dere har det bra! Ha en fantastisk bryllupsreise
Soul Skrevet 1. september 2003 #5 Skrevet 1. september 2003 Gratulerer som nygift! :D Det er deilig ikke sant Håper dere hadde det fint i Hellas! Hilsen fra *soul*
Gjest Tex Skrevet 2. september 2003 #6 Skrevet 2. september 2003 Gratulerer så inderlig! Send noen varmegrader hjemover, her er det i øyeblikket hele fire grader.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå