Lilly-L Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg vet at de har åpent søndager, men er det noen som vet åpningstiden?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Fant ikke åpningstid på hjemmesiden deres, men fant i hvert fall telefonnummer og mailadresse. http://www.kattisbabyshop.se/
Vibi Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Nå vil jeg ikke bli hengt hvis jeg tar feil, men jeg troooor at det sto 12-16 på skiltet utenfor forrige gang jeg kjørte forbi... Ellers kan jeg anbefale Happyland hvis dere skal til Svinesund også. De har lengre åpningstider hvis jeg ikke husker feil..
Britt Banditt Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Nå vil jeg ikke bli hengt hvis jeg tar feil, men jeg troooor at det sto 12-16 på skiltet utenfor forrige gang jeg kjørte forbi... Ellers kan jeg anbefale Happyland hvis dere skal til Svinesund også. De har lengre åpningstider hvis jeg ikke husker feil.. OT, men; Er det Happyland som er rimeligst og best? Skal dra til Svinesund til helga og se på vogn osv
Lilly-L Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 Takk for svar Får vel ringe å høre. Stod ingenting på nettsidene om vanlige åpningstider. Vi må til Kattis, for vi skal ha Emmaljunga. Happyland er også bra på babyutstyr, har vært innom der en gang tidligere. Vet ikke hvem som er billigst. De har vel litt forskjellige merker og sånt sikkert.
Vibi Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 OT, men; Er det Happyland som er rimeligst og best? Skal dra til Svinesund til helga og se på vogn osv Jeg har ikke vært på Kattis, kjørte bare forbi og la merke til skiltet Men jeg mener at det er Happyland som går for å være den billigste av de tre butikkene. Babyproffsen på Nordbysenteret er ihvertfall godt dyrere..
Neytiri Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 (endret) Kattis babyshop er den eneste som har Emmaljunga av babybutikkene rundt nordby, svinesund, strømstad området....men tror nesten 100% at de har stengt søndager på Kattis babyshop. Ikke sikker på åpningstid.....men fleste butikkene i strømstad har åpent 10-18 edit: matbutikkene har selvfølgelig åpent fra 9-21 vanligvis Endret 7. januar 2010 av icechick
Lilly-L Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2010 Kattis babyshop er den eneste som har Emmaljunga av babybutikkene rundt nordby, svinesund, strømstad området....men tror nesten 100% at de har stengt søndager på Kattis babyshop. Ikke sikker på åpningstid.....men fleste butikkene i strømstad har åpent 10-18 edit: matbutikkene har selvfølgelig åpent fra 9-21 vanligvis Jeg sa jo at jeg VISSTE at de hadde åpent på søndager! 12-15 er åpningstiden hver søndag! Ringte i går. Da blir det nok en tur på oss de nærmeste ukene.
Neytiri Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Jeg sa jo at jeg VISSTE at de hadde åpent på søndager! 12-15 er åpningstiden hver søndag! Ringte i går. Da blir det nok en tur på oss de nærmeste ukene. oh ja men det var jo fint da!
Gjest Snartmamma Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Jeg vet at de har åpent søndager, men er det noen som vet åpningstiden? Hei, jeg snakket akkurat med de og de har åpent fra 10-18 på hverdager og 10-15 på lørdag og søndag. Skal dit selv denne uken
Gullfia Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Ikke meningen å kuppe tråden... Men vet dere hvor mye ca man betaler for en Emmaljunga Edge Duo på Kattis babyshop? Har funnet et godt tilbud på nett, men da må man reise helt til Karlstad for å hente...
Neytiri Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Ikke meningen å kuppe tråden... Men vet dere hvor mye ca man betaler for en Emmaljunga Edge Duo på Kattis babyshop? Har funnet et godt tilbud på nett, men da må man reise helt til Karlstad for å hente... Vi har skikket på Mondial duo combi....er jo similære i pris husker eg....hos Kattis babyshop var den 8400SEK med leatherette stoff. Var 8200SEK med vanlig stoff.....ville ikke tro at edge duo er særlig dyrere...men går an å ringe de å høre med pris. OBS! Fleste av emmaljunga vognene tar 2 mnd på bestilling til levering:)
Gjest Emmaljunga kjøper Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Vi har skikket på Mondial duo combi....er jo similære i pris husker eg....hos Kattis babyshop var den 8400SEK med leatherette stoff. Var 8200SEK med vanlig stoff.....ville ikke tro at edge duo er særlig dyrere...men går an å ringe de å høre med pris. OBS! Fleste av emmaljunga vognene tar 2 mnd på bestilling til levering:) Kjøpte en Emmaljunga Duo på søndag og betalte 7999 inkl stelleveske. En god del billigere enn i Norge....
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har helt sikker på at de har oppe på søndager. Men bare fra 11 eller 12 til 3 eller noe sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå