Gjest kkk Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 For tre år siden hadde jeg utrolig trent kropp, og var kanskje litt for tynn. Jeg var besatt av trening i 8-9månder, besatt på å spise sunt. Jeg spiste mye godteri, men jeg kastet opp det meste etterpå. Og treningen gikk i 4-6dager i uker med joggeing/gåtur i ca 50min og 2-3 dager til styrketrening, mest rumpe og armer. Så jeg trente hevrtfall 6 dager i uken. Nå savner jeg kroppen jeg hadde da, men jeg vil ikke kaste opp og gjøre det på en sykelig måte. Jeg er 21år nå, og tenker å bruke hvertfall fem månder på intens trening og fokus på mat. Jeg spiser sjokolade hver dag (noe jeg har gjort de siste 6årene kanskje), men begynt med kromtabletter og har ikke lyst på godteri lenger. Jeg opererte kneet mitt vår 2009, noe som har ført til at det er veldig vondt å trene knebøy osv med. Men jeg er ikke tykk, men vil ta av litt fett rundt siden på magen, og under rumpa/siden av lårene. Har begynt året med sunt kosthold, men kanskje litt for lite, for har allerede merket at jeg har blitt tynnere (noe som kanskje er fordi jeg er omtrent alltid er konstant sulten, spesielt når jeg trener). Jeg vil ha tilbake sprettrumpa mi, ha vekk skrukker og ujevnheter på den. Men da MÅ jeg jo trene styke på rumpe og lår! og det er så frustrerende når det gjør vondt, selv om jeg vet jeg kan presse meg selv på det :/ Er fortsatt sterk i rumpe og lår, tar vel rundt 80kg i knebøymaskin. MEN, er det best å trene med tunge vekter eller lettere vekter med flere repitisjoner, for å få sprettrumpa tilbake? Noen som vet sånn ca hvor mye man må trene for å se resultater? Og vil jeg merke noen forskjell på å kutte ut den "dagelige sjokoladen"? (er 169cm høy og veier 62kg, vil ned til 58kg og få mer muskler på baken!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå