Gå til innhold

Pleier du undersåttene dine jevnlig?  

1. 1. Pleier du undersåttene dine jevnlig?

• Ja
      4
    • Nei
      2
    • Når jeg kommer på det
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg steller føttene mine jevnlig, og "belønnes" med føtter som er frie for hard hud, liktorner, avflassinger, inngrodde negler og fotsopp.

Nå er jo sommeren over, men gudhjelpemeg så mange ustelte føtter jeg så i sandaler i sommer. Det er ikke viktig at alle gjør som meg, men å stelle med seg selv synes jeg er viktig.

Og så føttene da- som bærer deg rundt hele dagen! Hvilken kroppsdel fortjener vel mer pleie? :blunke: Greit at de som regel ikke synes, men de føles...

Min fremgangsmåte er sånn:

Jeg studerer. Et par ganger i uka, mens jeg sitter ved kjøkkenbordet og skriver notater og leser, tar jeg fotbad samtidig.

Da setter jeg en liten balje med varmt vann under bordet, og har oppi litt Feet Treats Revitalising Soak (med bringebær og Arnica).

Der sitter jeg i 1/2 time- 3 kvarter... Med føttene i bløt.

Deilig.

Når jeg synes det er nok, tuller jeg føttene inn i et lite håndkle og tørker dem.

Setter meg så på sofaen og smører føtter og tær grundig inn med Scholl Moisturising Foot Cream. (Eller Feet Treats Conditioning Cream med kokosnøtt og pasjonsblomster)

Og så klipper og filer jeg negler en gang i uka. (Mine vokser som et uvær, det samme med håret)

Dette er egentlig ren terapi. :ler:

Og føttene føles alltid veldig levende og friske etterpå. Og så lukter de så godt! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat pleiet dem og er ganske fornøyd :kgblunk: Jeg er tålekker

Skrevet

I ny og ne bør man også file av død hud. bruk en fotfil, og huden blir kjempemyk! Husk å sitte i badet en stund med fotsalt først...

Skrevet

Litt glemte føtter her i huset....

Men når jeg setter igang............

Deilig....

Skrevet

Ja er helt enig, vi burde passe på 'fotan' som bærer oss rundt og er innesteng i sko mesteparten av dagen! Synes jeg er litt flink, men ikke flink nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...