sorbetto Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Heisann! Har nå begynt på Atkins, og jeg tror jeg er i ketose for første gang i dag - jippi! :D Noen andre der ute som er på den samme WOE'n? Jicama - har lest mye om dette på diverse lavkarbosider. Er det noen som vet om det finnes på grønnsaksbutikker i Oslo, evt hvor? Har det et norskt navn?
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 hehe.. jeg ble helt hekta på det ketose greiene.. den skulle liksom være så lilla som mulig den stipsen.. Jeg handler mye på Sultan, de er på forskjellige steder i oslo, bl.a. på lilleborg.. Lykke til.. det fungerte bra på meg:) Bare pass deg litt i starten..jeg holdt på å svime av et par ganger i starten fordi jeg ikke spiste sukker.. men det blir bra etterhvert
sorbetto Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Har bare merket litt hodepine - ellers er det OK! Nå har jeg 75 kg å gå ned da, så har jo fortsatt litt vei å gå :D Tror jeg ringer en grønnsaksshop og hører jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå