Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp passert 30 år. I hele høst og vinter har jeg vært masse syk med luftveisinfeksjoner og bronkitt. All hostinga har satt sitt preg med rynker mellom øyenbryna og jeg hater det!!!

Vurderer nå å få fikset på dette, og lurer på om det er noen som har erfaring med botox her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_texas_*
Skrevet

sorry.... Jepp har det du trenger av info.

Det er helt greit å benytte botox hvis BEHOVET er der, tar du botox når linjer er iframmarsj reduserer du ofte dybden av linja selv etter botox ikke virker lengre (3-6 mnd)

Dessuten finnes det faktisk ingredienser som reduserer mimikklinjer

(panne, rundt øyne og mellom bryn)

Disse serumene er fra merker som er cosmecuticals, altså mellom hudpleie og legemiddel. du finner de på gode hudpleieklinikker med leger/sykepleiere.

:skravle:

Skrevet

Du blir avhengig av det. Prøv heller noe annet før: Babor sin Wrinkle Filler gel (du tar det rett på linjene) og om en times tid ER linjene mindre/vekke- kommer an hvor dype de er :) også har babor mimical control krem, som er type "botox" krem- for å se effekten bør du bruke det litt over lengre tid selvfølgelig, men wrinkle filler synes jeg er absolutt verdt å prøve ;):) får i hudpleiesalonger som driver med babor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...