Gå til innhold

tips til en god laptop?

Anbefalte innlegg

Gjest stillness
Skrevet (endret)

Jeg skal kjøpe meg en laptop tenkte jeg og har sett litt rundt,men er ikke helt sikker så spør her.

Den skal hovedsakelig brukes til studier,internett,se på film,enkel spilling,men ikke gaming pc.Har allerede en stasjonær som jeg bruker til dette,så laptopen er mer for å kunne ha med seg.

Budsjettet ligger på max 5000.

Endret av stillness
Videoannonse
Annonse
Gjest mr handsome
Skrevet
Jeg skal kjøpe meg en laptop tenkte jeg og har sett litt rundt,men er ikke helt sikker så spør her.

Den skal hovedsakelig brukes til studier,internett,se på film,enkel spilling,men ikke gaming pc.Har allerede en stasjonær som jeg bruker til dette,så laptopen er mer for å kunne ha med seg.

Hvis du ser TO tråder under deg selv, ligger akkurat samme spørsmål der - med flere svar...

Gjest stillness
Skrevet
Hvis du ser TO tråder under deg selv, ligger akkurat samme spørsmål der - med flere svar...

Jeg har sett det ja,men fant ikke noe der så da tenkte jeg at jeg skulle prøve og se om jeg fikk flere forslag.Men men skal nok greie å finne en selv..

Gjest andrew
Skrevet

Denne dekker alle dine behov. Kraftig, godt batteri, lett og lekker. Har windows7 installert

http://www.expert.no/product/product.aspx?...fier=LXPEC02046

Gjest andrew
Skrevet

ok. Prøver igjen:ACER 13"

Viker det ikke nå heller? Prøv å Google dette:

ACER AS3410-743G32N

Tredje treff er da en side fra expert.no. Den er det.

Knallfin i levende live. Virker solid - ikke plastikk, og har gode spesifikasjoner.

Gjest stillness
Skrevet
ok. Prøver igjen:ACER 13"

Viker det ikke nå heller? Prøv å Google dette:

ACER AS3410-743G32N

Tredje treff er da en side fra expert.no. Den er det.

Knallfin i levende live. Virker solid - ikke plastikk, og har gode spesifikasjoner.

Takk :)

Tror nesten det blir den jeg.

Gjest andrew
Skrevet
Takk :)

Tror nesten det blir den jeg.

Lykke til! Tror du blir fornøyd. Den SER grisefin ut "på papiret".

Meld gjerne tilbake her hvis du kjøper den i nær fremtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...