Ronja Skrevet 29. august 2003 #1 Del Skrevet 29. august 2003 Lurer på, jeg - det har stadig kommet nye greier av sjokolade og gummi og greier. Er det noe dere husker som har kommet - og blitt? Dvs de siste... 15 åra eller så. Jeg kommer egentlig ikke på noe som ikke har vært her så lenge jeg kan huske (og jeg er 26 nå). Noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. august 2003 #2 Del Skrevet 29. august 2003 push-pop! :D Fysj så klissete det var.. Og 0,5l brusflasker Husker også når grønn ekstra kom.. Elsket den tyggisen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 29. august 2003 #3 Del Skrevet 29. august 2003 BonBon og Haribo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 29. august 2003 #4 Del Skrevet 29. august 2003 SMASH Jeg savner Nidars spesialsjokolade i biter (pakket som Smil og melkerull etc) men nå var ikke tråden om hva man savner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 29. august 2003 #5 Del Skrevet 29. august 2003 Merkelig det der. Sånne veldig fancy/spesielle ting varer ikke lenge. Selv savner jeg mango/banan litago. Den var god den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 29. august 2003 #6 Del Skrevet 29. august 2003 Stupe dama...... Den het noe annet først tror jeg . men nå heter den det... det er jo bildet av en dame som stuper på esken... Å hubba bubba....... men nå er den bare i en smak som jeg har sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 30. august 2003 #7 Del Skrevet 30. august 2003 Brynhilds saltpastiller (aka Stupedama) har eksistert siden femtitallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maranna Skrevet 30. august 2003 #8 Del Skrevet 30. august 2003 Var stupedame-drops med deiilig fruktsmak også, men nå er de borte *buhu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. august 2003 #9 Del Skrevet 30. august 2003 Er det lenge siden Smash kom da? Elsker det, men det er jo så dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 30. august 2003 #10 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg husker en sjokolade som het To-minutt (eller var det 1,3,5???) Den var min favoritt, men nå er den borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. august 2003 #11 Del Skrevet 30. august 2003 Er det lenge siden Smash kom da? Elsker det, men det er jo så dyrt.. Jeg husker at vi fikk Smash i en bursdag da jeg gikk på ungdomskolen. Må ha vært i 1987 eller noe. Men så vidt jeg vet ble den nesten borte i flere år, før den dukkt opp igjen for et års tid siden. Den har sikkert blitt produsert hele tiden, men de har vel hatt kampanjer og reklame for den i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #12 Del Skrevet 30. august 2003 Ja Smash har vært her i mange år, men det er først nå den har blitt skikkelig populær, og dermed få kjøpt den overalt. ( Og jeg syns den er kjempego'!) Ellers så har vi jo Twist og Krone-is Også Drumstick..Skikkelig klissete greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 30. august 2003 #13 Del Skrevet 30. august 2003 Salte Bjørner - men de var myyye bedre for 20 år siden, nå smaker de tamt. Og så sjokolade Pops - de har vært en favoritt i 20 år... Oj - jeg begynner å bli gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 30. august 2003 #14 Del Skrevet 30. august 2003 Om de var mye bedre for 20 år siden, så er de ikke "kommet de siste 15 årene" akkruat da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 30. august 2003 #15 Del Skrevet 30. august 2003 ...eller så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 30. august 2003 #16 Del Skrevet 30. august 2003 ...eller så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 30. august 2003 #17 Del Skrevet 30. august 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2003 #18 Del Skrevet 30. august 2003 FOX..........mmmmmmmmmmm.... :D :D JAAAAAAA FOX har vært der så lenge jeg kan huske, nyyyydelig!!! (Mamba er forresten like godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 30. august 2003 #19 Del Skrevet 30. august 2003 Bamsemus, Snap`n Crackle, drumstick kjærlighet, stratos finnes enda Jeg savner: Blues sjokolade, Relax (også sjokolade) banansjokoladen som var i twistposen og Pæreis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 31. august 2003 #20 Del Skrevet 31. august 2003 jeg husker Bugg tyggisen, ikke den som er nå med plastikk papir, men den "gamle" typen i en slags folie. den var jo bare sinnsykt god!!! med myyye mer smak enn den som er nå... og før kostet den bare 50øre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå